We are looking for a dynamic Employer Branding/ Talent Acquisition Specialist to join our team. This role is ideal for someone passionate about crafting and promoting a positive image of our company as an employer of choice. You will be instrumental in developing and implementing strategies that attract and retain top talent in the competitive IT market.
KEY RESPONSIBILITIES
1. Employer Branding:
- Design and execute employer branding strategies that align with our corporate identity and business goals
- Produce compelling content across various platforms (website, social media, job boards) to showcase our company culture, work environment, and employee experiences
- Plan and coordinate employer branding events such as career fairs, seminars, and meet-ups to increase brand visibility and engagement
- Monitor, analyze, and report on the effectiveness of employer branding initiatives using key metrics to gauge reach, engagement, and impact
- Work closely with HR, marketing, and external partners to ensure a consistent and impactful brand message
- Enhance the candidate experience at every touchpoint of the recruitment process to reflect our brand positively
2. Recruitment:
- Perform full-cycle recruitment of the Da Nang branch
- Collaborate with HR of the Singapore branch to support a part of the hiring process there
- Design and implement innovative recruitment strategies to attract top talent for various roles in the company
- Manage the entire recruitment lifecycle, from job posting and candidate sourcing to interviewing and offering negotiation
- Identify and utilize diverse sourcing channels, including job boards, social media, and employee referrals
- Analyze recruitment metrics and data to improve the recruitment process and strategies
- Conduct screening and interviews to assess candidates' qualifications, experience, and cultural fit
- Coordinate and facilitate interviews with Hiring Managers and other stakeholders
- Ensure a positive candidate experience throughout the recruitment process
- Partner with Hiring Managers to understand their staffing needs and develop job descriptions
- Provide regular updates and reports on recruitment activities, metrics, and trends to the Board of Directors
3. Administrative Duties:
- Assist with the onboarding process for new hires, including coordinating orientation sessions and collecting necessary paperwork
- Collaborate with team to plan and organize the internal activities, events
- Support the HR team with other administrative tasks if any
REQUIREMENTS
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, HR, or related field
- At least 2-3 years of experience in Employer Branding/ Marketing/ Talent Acquisition or a similar role, preferably in the tech industry
- Good spoken and written English
- Strong understanding of social media and content marketing strategies
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to engage and influence stakeholders at all levels
- Creative thinker with a data-driven approach to decision making
- Experience organizing and promoting events is highly desirable
SALARY & BONUS
- Highly Competitive salary
- Salary Review: up to 2 times/year
OUTSTANDING BENEFIT PROGRAMS
- Premium Healthcare Package for Staff and Family Members
- Diverse Holidays & Special Events Bonuses & incentives
- Family Financial Support - Education for up to 2 kids
- Lunch Allowance
- Professional Training and Development Budget
- Global Exposure and Travelling Opportunities
- Bi-Annual Recognition: Salary Reviews and Appreciation
- Sponsored Trip to Singapore to broaden your horizon and training opportunities.
- Annual company-wide Overseas Rest & Relax Trip
WORK LOCATION
8th floor, Vietnam Post Building, 271 Nguyen Van Linh, Vinh Trung Ward, Thanh Khe District, Danang, Vietnam
Getz Software Ltd (có trụ sở tại Singapore) cung cấp sự đổi mới trong ngành F&B với trụ sở chính.
Getz Software Ltd (có trụ sở tại Singapore và đặt tại Việt Nam) là Công ty Phát triển Phần mềm cung cấp sự đổi mới trong ngành F&B có trụ sở chính. Chúng tôi cam kết cung cấp các giải pháp tốt nhất và hiệu quả nhất trên thị trường để thu hẹp khoảng cách giữa không gian thị trường vật lý và kỹ thuật số.
Với đội ngũ hơn 50 người đầy nghị lực trên khắp châu Á, chúng tôi không ngừng xác định lại ranh giới, tạo ra các sản phẩm và dịch vụ mới đáp ứng hoàn hảo nhu cầu của ngành F&B.
Getz được hơn 300 nhà hàng F&B nổi tiếng ở Singapore tin tưởng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Đổi mới là từ khóa trong văn hóa và sứ mệnh của chúng tôi. Hãy tham gia cùng chúng tôi để trở thành thành viên của nhóm đổi mới đang thay đổi thế giới nhằm khen thưởng những đóng góp của bạn cho công ty và ngành như một gia đình.
Review Getz Software Ltd
Môi trường làm việc tốt. Đồng nghiệp thân thiên, quản lý tốt.