Mô tả công việc
• Guide customers to survey products on site.
• Make quotations for retail and group customers.
• Follow up change the room rate on OTAs site depens on hotel room availability.
• Coordinating tasks such as coordinating with other departments to provide optimal service for guests.
• Executing contracts, issuing contracts...
• Research and analyze sales options
• Build and maintain relationships with customers and potential customers.
• Update trends and competitors to identify improvements or recommend new products/ service.
• Collect and analyze information, prepare data and business reports.
• Make weekly and monthly reports.
• Connect, maintain and develop relationships with existing customers, potential customers, new customers.
• Meet with potential customers to determine their needs.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Discuss in the interview
Yêu cầu hồ sơ
(Ưu tiên hồ sơ nộp sớm. Trong vòng 10 ngày kể từ lúc nhận hồ sơ, Phòng HC-NS sẽ liên hệ ứng cử viên tham gia phỏng vấn nếu hồ sơ phù hợp với tiêu chuẩn của Khách sạn)
Email: hro.littlehoiangroup...gmail.com
SĐT: 0798519359
Được thành lập từ năm 2008, trung tâm Anh ngữ GLN hiện là một trong những địa chỉ tin cậy nhất trong việc đào tạo tiếng Anh, đặc biệt là luyện thi IELTS ở Hà Nội. Vào ngày 18/10/2012 Trung tâm Anh Ngữ GLN được tổ chức Bureau Veritas Certification – Anh Quốc công nhận đạt Chứng nhận chất lượng ISO 9001: 2008. GLN được biết đến là Best IELTS Partner của Hội đồng Anh và là đối tác quan trọng của IDP trong việc đăng ký thi IELTS tại miền Bắc.