Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Cho thuê Homestay ở Đà Nẵng hay cho thuê Homestay nguyên căn ở Đà Nẵng là một lựa chọn không tồi cho bất cứ du khách nào khi đến Đà Nẵng. Với hệ thống Homestay Đà Nẵng hiện đại, sang trọng, đầy đủ tiện nghi và giá rẻ, chúng tôi cam kết mang đến cho bạn một kì nghỉ tuyệt vời nhất có thể. Hãy nhanh tay book cho mình một căn Homestay ở Đà Nẵng nào các bạn.