Mô tả công việc
- Perform check-in and check-out procedures for guests with the hotel's standard;
- Check the number of available rooms, proactively sell walk-in rooms to optimize the hotel's revenue;
- Introduce guests to other services offered by the hotel and current promotional programs;
- Handle incoming and outgoing calls for the hotel, ensuring accurate and compliant call transfers;
- Arrange airport pick-up and drop-off for guests, noting details in the logbook for shift follow-ups;
- Ensure all guest complaints and grievances are appropriately addressed, with resolutions promptly executed and communicated in a professional manner;
- Keep cleanliness in the work area, ensuring it is always tidy and organized;
- Other tasks as requested by department management.
Yêu cầu công việc
- BA degree in Hotel Management or related fields;
- Possess a customer service orientation, excellent communication and information skills.
- Good Japanese communication both written and verbal.
- Basic English communication is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health - Unemployment Ins as per law;
- Personal Accident Ins added;
- Monthly Service Charge;
- Birthday Leave;
- Year End Bonus;
- Annual Salary Review.
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.