Mô tả công việc
- Carry out check - in and check – out process.
- Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
- Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
- Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
- Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
- Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
- Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
- Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
- Perform other tasks as requested by Line Manager.
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory insurances upon full gross salary
- 13th salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Meal allowance, free parking
- Gifts on special holidays & occasions – New years, Mid-Autumn, Birthday,...
- OT
- Clear growth and promoted opportunities.
Yêu cầu công việc
- Proficient in English, especially fluent communication skills.
- Graduated from College in related field.
- Have more than 6 months experience in similar role is an advantage.
- Able to work in shifts: Shift 1: 6am-2pm, Shift 2: 2pm-10pm, Shift 3: 10pm-6am (night shift).
Yêu cầu hồ sơ
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.