Chi tiết công việc
- Is the first and last impression for the resort and therefore they set the tone for the guest’s stay and are the lasting imprint on the guest before they leave.
- Be well versed with the airport facility and services to be able to provide directions and information to The Grand Property guests.
- Be an ambassador for the resort by being well informed of The Grand property facility, services, events and local attractions and promote those to the guest.
- Warmly greet the guest, assist with luggage, give directions in the airport facility, arrange for travel accommodations and alert the resort of any issues or requests that guest might have communicated.
- Communicate with Concierge for well arrangement of transportation at the airport
- Work closely with other cross over departments at resort to ensure efficiency and communication of the guest’s needs.
- Resolve and escalate all issues of concern that occur with the guest and ensure they are completely resolved.
- Assist The Grand Bus at HCM office if there is no pick up or drop off at the airport
- Solid knowledge of the local area (HCM city)
- One year working experience is preferred.
- Vocational School Certificate is preferred.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is encouraged.
- Organized, can multi-task and detail-oriented.
Hơn 30 năm về trước có một người phụ nữ nhỏ nhắn lặn lội khắp ba Miền đất nước để đi tìm nguồn gốc của món ăn Việt. Với nguồn nguyên liệu nguyên bản, sự độc đáo mang tính vùng miền cùng niềm đam mê ẩm thực to lớn, tất cả đã tạo nên những món ngon trau chuốt đến từng hương vị mang đậm tâm hồn của dân tộc Việt.
Khởi nghiệp từ một quán cơm nhỏ trên đường Ngô Đức Kế bằng niềm đam mê ẩm thực của người phụ nữ thành lập nên Hoàng Yến Group.
Chuỗi hệ thống nhà hàng Hoàng Yến nổi tiếng về các món ăn truyền thống Việt Nam, hiện đã phát triển những dòng thương hiệu như Hoàng Yến Cuisine, Buffet, Hotpot, Fine Dining, với 8 chi nhánh, trong năm 2012 sự có mặt của thêm 2 chi nhánh tại TPHCM. Tiêu chí thương hiệu thân thiện, gần gũi và gắn kết tình cảm với khách hàng, nhưng đội ngũ Hoàng Yến vẫn luôn hướng đến sự chuyên nghiệp từ quy trình đến đào tạo, hoàn thiện con người. Năm 2012 đánh dấu cột mốc mở rộng hoạt động mạnh mẽ hơn của hệ thống, Hoàng Yến mong muốn mời gọi nguồn nhân lực có tâm huyết trong ngành F&B cùng hợp tác và phát triển trên bước đường sắp tới.