Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Sales Admin Staff
INTERCARGO
15 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam
Mô tả công việc
- Establish and maintain an accurate filing system.
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
Yêu cầu công việc
- College graduate and above, preferably with major in Hospitality management
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
Khu vực
INTERCARGO
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Công ty Cổ phần Tiếp Vận INTERCARGO, tiền thân là CÔNG TY CỔ PHẦN VẬN TẢI VÀ LẮP MÁY HÀ NỘI (HAMAC LOGISTICS), được thành lập từ năm 2007, INTERCARGO là một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực đại lý và môi giới hải quan, vận tải hàng hóa, kho vận, cung ứng và lắp đặt máy móc thiết bị, tư vấn đầu tư và xuất nhập khẩu cho các doanh nghiệp có vốn đầu tư nước ngoài, các nhà máy sản xuất trong nước và quốc tế….
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2007: Công ty được thành lập
Những nghề phổ biến tại INTERCARGO
Bạn làm việc tại INTERCARGO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
INTERCARGO
Click để đánh giá