Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Khách sạn Hoàng Mấm tọa lạc trên một khu đất rộng hơn 5000m2, nằm ở trung tâm thành phố Thái Nguyên, cách khu du lịch Hồ Núi Cốc khoảng 15km. Khách sạn được bao phủ bởi những tán lá cây xanh, tạo cho du khách không khí mát mẻ, trong lành, thoải mái, gần gũi với thiên nhiên khi đến nghỉ ngơi. Hệ thống 60 phòng nghỉ có các trang thiết bị hiện đại, sang trọng: ti vi truyền hình cáp, internet wifi, hệ thống điện - điều hòa được thiết kế thông minh... phục vụ du khách thoải mái nhất. Đội ngũ tiếp tân chuyên nghiệp, được đào tạo chính quy, phục vụ chu đáo, nhiệt tình đáp ứng yêu cầu của khách hàng. Hệ thống phòng ăn được thiết kế theo phong cách Việt, đội ngũ đầu bếp chuyên nghiệp thực hiện các món ăn Âu - Á. Với thế mạnh hai phòng ăn, sức chứa 800 người, hội trường chuyên nghiệp phục vụ các hội nghị, hội thảo, tiệc cưới, sinh nhật, đặc biệt bãi đậu xe của chúng tôi có thể đỗ cùng lúc hàng trăm xe ô tô. Hệ thống phòng hát sang trọng, âm thanh sống động - chân thực, chọn bài bằng màn hình cảm ứng riêng biệt, có nhiều hơn các thể loại bài hát theo yêu cầu của Quý khách giúp bạn, đồng nghiệp và gia đình của bạn có những giây phút thư giãn sảng khoái sau những ngày làm việc căng thẳng.