Mô tả công việc
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available
room. Advise quest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to.
track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone
switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests,
questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests' satisfaction. Arrange
transportation for guests/visitors. Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash-guests'
checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss
Prevention/Security of any reports of theft.
CORE WORK ACTIVITES
Safety and Security.
Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe,
and secure environment.
Report work related accidents, or other injuries
manager/supervisor.
Identify and correct unsafe work procedures or conditions and/or report them to management and safety personnel.
Policies and Procedures
Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
Protect the privacy and security of guests and coworkers.
Follow company and department policies and procedures.
Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Working with Others
Support alL co-workers and treat them with dignity and respect.
Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and
departments,
Quyền lợi được hưởng
3. Đồng phục và 2 bữa ăn/ca làm việc
4. Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại Tập đoàn khách sạn cao cấp và sang trọng nhất thế giới
5. BHXH theo Luật
6. Giảm giá phòng và giảm giá ẩm thực tại khách sạn Marriott
Yêu cầu công việc
2. Fluent English communication, basic computer usage
3. Minimum 1 year experience in a similar position in 5 star hotel
Yêu cầu hồ sơ
- Ứng tuyển trực tiếp trên Hoteljob
- 02835209999 (Ext: 4305)
Khách sạn Hoàng Mấm tọa lạc trên một khu đất rộng hơn 5000m2, nằm ở trung tâm thành phố Thái Nguyên, cách khu du lịch Hồ Núi Cốc khoảng 15km. Khách sạn được bao phủ bởi những tán lá cây xanh, tạo cho du khách không khí mát mẻ, trong lành, thoải mái, gần gũi với thiên nhiên khi đến nghỉ ngơi. Hệ thống 60 phòng nghỉ có các trang thiết bị hiện đại, sang trọng: ti vi truyền hình cáp, internet wifi, hệ thống điện - điều hòa được thiết kế thông minh... phục vụ du khách thoải mái nhất. Đội ngũ tiếp tân chuyên nghiệp, được đào tạo chính quy, phục vụ chu đáo, nhiệt tình đáp ứng yêu cầu của khách hàng. Hệ thống phòng ăn được thiết kế theo phong cách Việt, đội ngũ đầu bếp chuyên nghiệp thực hiện các món ăn Âu - Á. Với thế mạnh hai phòng ăn, sức chứa 800 người, hội trường chuyên nghiệp phục vụ các hội nghị, hội thảo, tiệc cưới, sinh nhật, đặc biệt bãi đậu xe của chúng tôi có thể đỗ cùng lúc hàng trăm xe ô tô. Hệ thống phòng hát sang trọng, âm thanh sống động - chân thực, chọn bài bằng màn hình cảm ứng riêng biệt, có nhiều hơn các thể loại bài hát theo yêu cầu của Quý khách giúp bạn, đồng nghiệp và gia đình của bạn có những giây phút thư giãn sảng khoái sau những ngày làm việc căng thẳng.