Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. To set tables, trays according to type of food ordered and the hotels service standards.
2. To perform opening and closing procedures established for the department.
3. To accurately record, pre-check and pick up all food and beverage orders.
4. To check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages.
5. Responsible for cleaning and removing the trolleys/trays from guest rooms and corridor.
6. To serve guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
7. To present a physical and accurate bill to guests and complete the payment process.
8. To be able to immediately monitor guest comments and pass on to the Superior, and be pro- active in solving problems whenever possible.
9. To report guest complaints immediately to the supervisors and ensure follow up is performed with the guest.
10. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
11. To maintain cleanliness of work areas, chinaware, glassware, etc., throughout the day.
12. To report cleanliness and maintenance issues to the immediate supervisor.
13. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
14. To ensure a minimum wastage and breakage.
15. To ensure effective communication between Kitchen, Order taker and service team members.
16. To monitor operating supplies, equipment and reduce spoilage and wastage successfully.
17. To ensure a very good relationship between the Operations floor, the Kitchen & Front of the House.
18. To assist in carrying out scheduled inventories of products and operating equipment.
19. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledgeable of a Point of Sale system, other order taking systems or hand held devices, inventory software etc.
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
Khách sạn Hoàng Mấm tọa lạc trên một khu đất rộng hơn 5000m2, nằm ở trung tâm thành phố Thái Nguyên, cách khu du lịch Hồ Núi Cốc khoảng 15km. Khách sạn được bao phủ bởi những tán lá cây xanh, tạo cho du khách không khí mát mẻ, trong lành, thoải mái, gần gũi với thiên nhiên khi đến nghỉ ngơi. Hệ thống 60 phòng nghỉ có các trang thiết bị hiện đại, sang trọng: ti vi truyền hình cáp, internet wifi, hệ thống điện - điều hòa được thiết kế thông minh... phục vụ du khách thoải mái nhất. Đội ngũ tiếp tân chuyên nghiệp, được đào tạo chính quy, phục vụ chu đáo, nhiệt tình đáp ứng yêu cầu của khách hàng. Hệ thống phòng ăn được thiết kế theo phong cách Việt, đội ngũ đầu bếp chuyên nghiệp thực hiện các món ăn Âu - Á. Với thế mạnh hai phòng ăn, sức chứa 800 người, hội trường chuyên nghiệp phục vụ các hội nghị, hội thảo, tiệc cưới, sinh nhật, đặc biệt bãi đậu xe của chúng tôi có thể đỗ cùng lúc hàng trăm xe ô tô. Hệ thống phòng hát sang trọng, âm thanh sống động - chân thực, chọn bài bằng màn hình cảm ứng riêng biệt, có nhiều hơn các thể loại bài hát theo yêu cầu của Quý khách giúp bạn, đồng nghiệp và gia đình của bạn có những giây phút thư giãn sảng khoái sau những ngày làm việc căng thẳng.