Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
1. Sales Management:
• Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
• Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
• Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
2. Store Management:
• Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
3. Product Management:
• Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
• Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
• Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
4. Display Management:
• Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
5. Training Management:
• Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand image.
6. Financial Management:
• Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
• Supervise the security of the payment and self-inspection of the store;
• Formulate anti-theft measures to supervise the implementation of the store.
7. Personnel Management:
• Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
• Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company's standards and systems to the store staff;
• Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
8. Cultural Management:
• Deeply understand the company's information policy;
• Promote and implement the company's corporate culture;
• Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
9. Recruitment and Training of new retail staffYêu Cầu Công Việc
• Bachelor's degree is preferred;
• At least 3 years of experience in store management in the retail industry, especially newly set up retail stores (from 700m2). Preferable candidate from large scale (from 15 staffs) and fast retail company;
• Strong data analysis ability, able to grasp the data contacted in the process of store management, including turnover-related data, attrition rate, turnover rate, promotion ratio, etc;
• Strong overall planning ability, data statistics, induction, analysis and application ability, workflow and standard formulation ability, commodity analysis and adjustment ability, visual display ability, and keen risk management awareness;
• Follow company regional deployment and identify with the company's corporate culture and values. Willing to relocate or travel outstation to other stores;
• Able to work on rotating retail operation hours including weekends and public holidays;
• Proficient in English (4 skills), and Chinese is a priority (directly report to Chinese Manager);
• Expected onboarding date: On OctoberChế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Là một trong những cửa hàng neo phổ biến nhất trong các trung tâm mua sắm, KKV, thương hiệu hàng đầu đầu tiên của KK Group, cam kết cung cấp sản phẩm cho nhiều lối sống tinh tế khác nhau. Cửa hàng đầu tiên được mở vào ngày 1 tháng 5 năm 2019. Là một thương hiệu bán lẻ về lối sống tinh tế, KKV tích hợp 11 loại sản phẩm lối sống tinh tế như sử dụng hàng ngày chất lượng, thực phẩm tinh tế, văn phòng phẩm sáng tạo, chăm sóc da toàn diện và trang điểm thời trang trong không gian mang tính biểu tượng trên 300 đến 3.500 mét vuông. Với hơn 20.000 SKU có cả thương hiệu nhập khẩu bùng nổ và các thương hiệu trong nước mới thời thượng, nó nhằm mục đích tạo ra một lối sống tinh vi hơn cho thế hệ Z. với giá trị cao, phổ biến và doanh số cao, KKV đã trở thành một hiện tượng mới nổi và một thương hiệu neo phổ biến. Hiện tại, có gần 360 cửa hàng KKV, chủ yếu nằm trong các trung tâm mua sắm hạng A ở các thành phố lớn trên khắp Trung Quốc. Vào tháng 7 năm 2021, KKV đã ra mắt cửa hàng thứ nhất của thế hệ thứ hai ở Nam Trung Quốc, với hơn 2.000 mét vuông, tạo ra trải nghiệm mua sắm nhập vai với chủ đề "Một bước, một cảnh". Cửa hàng KKV đầu tiên ở Trung Trung Quốc đã được khai trương tại Changsha vào tháng 9 và nhiều cửa hàng thế hệ thứ hai KKV sẽ được đặt tại các thành phố lớn hơn trên khắp đất nước Trung Quốc, Indonesia, Malaysia, Việt Nam, Philippines, Thái Lan, Singapore và trên toàn cầu trong tương lai
Những nghề phổ biến tại KKV
Bạn làm việc tại KKV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn