Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and implement an annual Customer Care Plan for each brand to retain old customers and increase the rate of returning old customers.
- Coordinate with the Customer Service Department to develop Customer Loyalty programs and budgets for customer groups.
- Monitor, deploy and evaluate Customer Loyalty programs and activities.
- Collect, track and evaluate customer data throughout the entire business system.
- Analyze and manage customer information.
- Build & implement customer care activities, maintain loyalty throughout the system.
- Deploy and coordinate with other department to deliver of effective customer activities.
2. General Duties: Coordinate with the Company/relevant branches/stores to resolve customer complaints for each specific case and issue system warnings to improve the quality of customer service at the system.
3. Partnership Activity: Expand and develop new customers & new revenue sources through building Partnership activities.
4. Improve customer experience - CX:
- Build and deploy general CX activities throughout the system and specific activities in each region to improve customer experience.
- Coordinate with departments and stores to build and implement solutions to improve Voice of customer index.
- Effective CX budget management
5. Other tasks as directed by superiors
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Management, Marketing or related field
- At least 3 year of experience in the same position, fashion retail industry experience preferred
- Have knowledge about customers, physoclogy and experience in CRM functions.
- Computer soft skills.
- Able to work under high pressure environment and work efficiently to meet deadlines
- Ability to work independently or good sense of team-work
- Negotiation, communication and interview skills
- Good control of documents
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Lady Hill Sapa Resort, khu nghỉ dưỡng đầu tiên ở Việt Nam mang dáng hình chiếc khuyên tai đặc trưng của vùng Tây Bắc, nằm biệt lập trên đỉnh Đồi Con Gái (thị xã Sa Pa, tỉnh Lào Cai). Sở hữu hướng nhìn đến tận đỉnh Fansipan hùng vỹ, giữa không gian xanh rộng 22.000m2, Lady Hill Sapa Resort vẽ nên bức tranh thơ mộng, hòa quyện giữa sắc màu độc đáo của Sa Pa và hơi thở đương đại đầy sức sống. Nơi đây lý tưởng cho mọi kỳ nghỉ, sự kiện đáng nhớ với 155 phòng nghỉ cao cấp, bể bơi vô cực thơ mộng, thư thái giữa mây ngàn ở Sky Lounge, sang trọng và đẳng cấp ở trung tâm hội nghị lớn nhất Sa Pa có sức chứa lên đến 500 khách…
Đời sống, thiên nhiên, văn hóa bản địa mang đến nguồn cảm hứng vô tận để Lady Hill Sapa Resort chia sẻ cùng du khách tình yêu dành cho vùng đất này. Chúng tôi còn là người bạn đồng hành tận tâm, mang tinh thần dịch vụ Omotenashi “từ trái tim đến trái tim” cùng bạn bước vào hành trình khơi nguồn cảm hứng, khám phá và trải nghiệm Sa Pa diệu kỳ.