Việc làm Lamina

Cập nhật 08/01/2025 13:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Lamina
(Senior) Executive – Customer Experience Excellence
Lamina
2 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
We’re seeking a detail-oriented Customer Experience Specialist to join our Customer Experience Excellence team. This role combines data analysis, project management, and stakeholder collaboration to drive improvements based on customer insights. This role requires a keen eye for detail, excellent analytical skills, and a proactive approach to identifying and addressing potential challenges in the customer journey. Success in this position will contribute significantly to building a positive brand image and fostering long-term customer relationships.

What you will do

  • Feedback analysis & reporting (40%)
    • Analyze customer feedback data to identify patterns, trends, and business impact;
    • Develop and maintain feedback classification systems;
    • Create comprehensive insights reports and recommendations for stakeholders;
    • Provide periodic reports on product/service performance and project status;
  • Project management & stakeholder collaboration (40%)
    • Drive feedback-related initiatives from ideation to implementation;
    • Coordinate with cross-functional teams (Product, Business, Tech) on improvement projects;
    • Manage escalations and critical issues;
    • Maintain effective communication with internal and external stakeholders;
  • Strategy & process Improvement (20%)
    • Support development of customer experience enhancement strategies;
    • Identify process improvement opportunities;
    • Assist in implementing operational excellence initiatives;
    • Contribute to customer satisfaction and loyalty programs;
What you will need

  • Bachelor’s degree in relevant field;
  • Knowledge about online payment (e-commerce, fintech, finance, e-banking, etc.) is a plus;
  • 3+ years experience in customer experience, data analysis, or project management;
  • Experience with data analysis and reporting tools;
  • Strong analytical and problem-solving abilities. Know how to use SQL language in data retrieval, analysis, calculation is a plus;
  • Sense of ownership, a growth mindset, and the ability to recommend solutions which are scalable. Eager to learn & adaptability;
  • Excellent communication and interpersonal skills.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
__
Địa điểm:
Phố chợ, Nguyên Khê, Đông Anh

Hệ thống nha khoa Quốc tế LAMINA được đi vào hoạt động từ năm 2013, đến nay đã được 5 năm hình thành và phát triển. Hệ thống hiện nay gồm 4 cơ sở (2 cơ sở tại Hà Nội, 1 cơ sở tại Hưng Yên, 1 cơ sở tại Ninh Bình), với đội ngũ hơn 20 thành viên là các Y Bác sỹ, nhân viên có trình độ chuyên môn cao, dày dặn kinh nghiệm.

Những nghề phổ biến tại Lamina

Bạn làm việc tại Lamina? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lamina

Lamina

Click để đánh giá