Việc làm Lamina

Cập nhật 08/01/2025 13:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Lamina
Manager – Customer Service
Lamina
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 8 - 9 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
We are looking for a dynamic and data-driven Customer Service Manager to lead our customer service team. You will oversee a large team, including both in-house full-time employees (FTE) and Business Process Outsourcing (BPO) agents. Your primary goal will be to enhance the customer experience by setting and achieving clear KPIs, managing day-to-day operations, and continuously improving processes through data analysis and innovation. The ideal candidate will possess outstanding leadership, and a track record of delivering measurable improvements.

What you will do

  • Supervise a large team of customer service agents (both in-house and BPO).
  • Set and monitor clear Key Performance Indicators (KPIs) for customer service agents to ensure high performance.
  • Manage customer support tickets, ensuring timely and effective resolutions.
  • Lead initiatives to enhance customer satisfaction and experience across all touchpoints.
  • Analyze customer feedback and operational data to identify areas for improvement and implement solutions.
  • Oversee workforce management, including shift planning and salary calculations.
  • Collaborate with internal teams to optimize customer support workflows and tools.
  • Report directly to the Head of Customer Experience, presenting insights and updates on team performance and customer satisfaction.

What you will need

  • Bachelor’s degree in Business, Management, or a related field.
  • A minimum of 8 years of experience ideally within fintech or fast-paced industries, with at least 3 years in a leadership role
  • Strong leadership skills with the ability to manage both in-house and outsourced employees.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Experience in setting KPIs and managing operational performance.
  • Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to use data to inform decisions and drive change.
  • Experience with change management principles and methodologies.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
__
Địa điểm:
Phố chợ, Nguyên Khê, Đông Anh

Hệ thống nha khoa Quốc tế LAMINA được đi vào hoạt động từ năm 2013, đến nay đã được 5 năm hình thành và phát triển. Hệ thống hiện nay gồm 4 cơ sở (2 cơ sở tại Hà Nội, 1 cơ sở tại Hưng Yên, 1 cơ sở tại Ninh Bình), với đội ngũ hơn 20 thành viên là các Y Bác sỹ, nhân viên có trình độ chuyên môn cao, dày dặn kinh nghiệm.

Những nghề phổ biến tại Lamina

Bạn làm việc tại Lamina? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lamina

Lamina

Click để đánh giá