- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Chúng tôi giúp các công ty khởi nghiệp mới và các công ty đã thành lập phát triển!
Một nhóm chuyên gia tên miền chuyên nghiệp đã hợp tác cùng nhau dưới sự bảo trợ của Lobster. Chúng tôi có một điểm chung là chúng tôi coi trọng khách hàng và không thỏa hiệp về chất lượng. Sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu của chúng tôi vì đó là động lực thúc đẩy sự hài lòng và thành công trong công việc của chúng tôi. Chúng tôi không thể nói thêm “Giới thiệu về chúng tôi” và chúng tôi muốn nghe ý kiến của bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT,
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Lobster Technologies thành lập năm là công ty cung cấp các dịch vụ thúc đẩy sự chuyển đổi và xây dựng doanh nghiệp bằng cách tập hợp các khả năng cần thiết để giúp các tổ chức phát triển và lớn mạnh trong thời đại kỹ thuật số.
Mission
Xây dựng một doanh nghiệp trong lĩnh vực công nghệ mà không có kỹ năng kỹ thuật có thể khó khăn. Bạn không biết những gì bạn không biết, nhưng bạn cũng cần cẩn thận về việc mở rộng quá mức trước khi kinh tế học có ý nghĩa. Đồng thời, những người giỏi có kỹ năng công nghệ đang có nhu cầu cực kỳ cao, điều đó có nghĩa là về cơ bản, bạn đang cạnh tranh với tất cả mọi người để có được người bạn muốn.