Product Development
Develop and drive the product vision and strategy, aligning it with overall product vision and business objectives
Create a roadmap that prioritizes and optimally sequences product features to enhance the performance of internal marketing toolset
Propose and explore new features and technologies to maintain a competitive edge and continually improve the value proposition of our platform
Gather requirements, conduct user research, and prioritise the product backlog to ensure the team is focused on delivering high-impact projects.
Drive the adoption and onboarding of internal tools and platforms, working closely with users to ensure they are engaged and successful
Oversee product launches, product marketing, and other go-to-market activities for internal tools and platforms.
Data-Driven Decisions
Leverage data analytics and insights to understand both user and merchant behavior, trends in marketing solutions, and areas for improvement in marketing features.
Use data to make informed decisions, optimize existing features, and guide the development of new features to enhance performance
Cross-Functional Collaboration
Be the leader of cross-functional teams, comprising senior engineers, designer, analysts, to grow adoption of the platform as well as performance overall.
Foster a culture of collaboration and knowledge sharing within the team and across the organization.
Effectively communicate product updates, roadmap, and performance to stakeholders and leadership, addressing their concerns and incorporating feedback into product iterations.
Establish strong relationships with internal and external stakeholders, representing the voice of the product and fostering collaboration for mutual success.
What you will need
The Must-Haves
4-5+ years of product management experience, with a strong background in analytics, AI/ML, preferably in advertising or CDP
Have experience building and managing internal tools or B2B platforms.
Excellent analytical and problem-solving skills, with a data-driven approach to decision-making.
Proven ability to develop and implement AI/ML solutions in a commercial environment.
Adept at engaging with technical teams and leveraging technologies for practical business applications.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to translate data into actionable growth strategies.
Excellent communication skills and the capacity to convey complex technical concepts to a diverse audience.
Passionate about driving impact through enhancing team productivity
The Good-to-Haves
Familiarity with merchant service platforms and the ability to drive product differentiation through personalisation and predictive insights.
A track record of managing and delivering projects that enhance user engagement and business performance.
Mitalab Co.,Ltd là nhà phân phối thiết bị xét nghiệm y tế độc quyền tại Việt Nam cho các hãng lớn uy tín trên thế giới như Beckman Coulter, BioSystems, IL, Dialab, ...
Được thành lập từ năm 2001, Mitalab đã có 20 năm kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực thiết bị y tế. Chúng tôi chuyên phân phối các loại thiết bị và hóa chất xét nghiệm, phần mềm quản lý cho các khoa xét nghiệm; cài đặt hóa chất, bảo trì, bảo dưỡng và sửa chữa các loại máy xét nghiệm tại các bệnh viện và phòng xét nghiệm trên toàn quốc. Công ty tự hào là nhà phân phối duy nhất tại Việt Nam có khả năng cung cấp giải pháp toàn diện cho bất cứ phòng xét nghiệm nào.
Dựa trên nguyên tắc Đoàn kết, Công bằng và Phát triển, Lãnh đạo Công ty TNHH Minh Tâm cam kết tạo mọi điều kiện để các thành viên trong Công ty bằng nỗ lực cá nhân và kinh nghiệm chuyên môn cung cấp những sản phẩm, dịch vụ và giải pháp tốt nhất nhằm không ngừng đáp ứng hơn nữa các yêu cầu và mong đợi ngày càng cao của Khách hàng.