Mô tả công việc
Job description:
Reports on quality matters to management.
Check daily quality reports.
Responsible for outgoing product quality.
Coordinate with relevant departments, analyze, inspect, monitor and report to superiors when quality problems occur.
Control 3Ms change related to customers & internal needs.
Receiving standard from customers, update to production line.
IATF16949:2016 document control : internal audit, management review, system document...
Assist in auditing suppliers activities.
Troubleshooting problems in production and customers (if any).
Detailed jobs will be discussed further in an interview session.
Reports on quality matters to management.
Check daily quality reports.
Responsible for outgoing product quality.
Coordinate with relevant departments, analyze, inspect, monitor and report to superiors when quality problems occur.
Control 3Ms change related to customers & internal needs.
Receiving standard from customers, update to production line.
IATF16949:2016 document control : internal audit, management review, system document...
Assist in auditing suppliers activities.
Troubleshooting problems in production and customers (if any).
Detailed jobs will be discussed further in an interview session.
Yêu cầu công việc
Requirements:
At least 1 year experience in QA/QC/ Customer service/ ISO secretary position.
Graduated from University with a major of Chemistry, Materials, Electrical or related technical majors.
Well know about ISO IATF 16949 or 9001 (Have certificate of internal auditor is an advantage).
Language: Can make report in English, can write and speak English (TOEIC score >= 500).
Can use 7 QC tools and some analysis methods such as: 5WHY, FMEA, .. in real work (prioritize).
Proficient in office computers.
Having a sense of responsibility and dynamism at work.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Kết nối với một nghề nghiệp quan trọng
Mỗi ngày, mọi người trên khắp thế giới đều phải đối mặt với những vấn đề, thách thức và nguy hiểm. Bạn nghe thấy tiếng gọi của họ và muốn giúp đỡ - chúng tôi cũng vậy. Mang niềm đam mê, tiềm năng và tài năng của bạn đến Motorola Solutions, đồng thời giúp tạo ra các công nghệ và giải pháp cần thiết để đáp ứng nhu cầu của họ, giúp họ vượt qua thử thách và khiến họ an toàn hơn. Những gì bạn làm quan trọng ở đây.
Nhóm của chúng tôi có nhiều thứ để cung cấp cho những người sẵn sàng đáp ứng cuộc gọi, từ văn hóa hợp tác và cơ hội phát triển nghề nghiệp đến chế độ lương thưởng cạnh tranh và nhiều phúc lợi cho nhân viên. Chúng tôi khuyến khích bạn phát huy kiến thức chuyên môn của mình tại Motorola Solutions và giúp mọi người ở khắp mọi nơi phát huy hết khả năng của mình.