Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Understanding Con Cung people working in the retail environment in terms of capabilities and expectations in order to conduct projects and activities that improve the employee experience (EX) and engagement along their journey at Con Cung.
- Schedule and conduct recruitment strategy and project to fulfill the company expansion plan
- Identify the training needs by joining fieldwork to propose solution accordingly
- Execute the approved plans and projects of the People Development Department (PD)
- Coordinate with cross-functional departments to drive the PD Projects
- Communicate and collaborate with external bussiness partners to run Con Cung Employee Engagement Programs
- Continously observe and learn the people development and engagement trend (techniques, channels, stories…) to propose inniatives and solutions to line manager
- Act under compliance to be the ambassador of Con Cung culture to promote Con Cung core values
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Commerce/Human Resources/Marketing experience in Hospitality
- At least 1-year experience in service office field
- Fluent in using Microsoft Office application (Excel, Powerpoint,…)
- Able to use Photoshop, AI, and other design application is a plus
- Ability to effectively communicate information and ideas in written and verbal format
- Willing to work cross-functionally and under high pressure
- Proactive, logical, innovative and creative thinker and doer
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
About Concung.com
- Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Working place: 5th Floor, Con Cung Super Center 09 Nguyen Trai, Ben Thanh Ward, District 1, City. Ho Chi Minh
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 29
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.