Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nextop
Việc làm Nextop
Cập nhật 10/03/2025 11:21
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng

HR Officer
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brief summary of job profile:
The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:
- Recruitment & Training
- Employee Relations
- Employee engagement/ staff events & activities.
Key Accountabilities:
1) Recruitment and Training
- Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:
– Drafting and posting job vacancies on various platforms.
– Sourcing candidates.
– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.
– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.
- Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
- Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
- Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.
2) Performance Management Implementation
- Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
- Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
- Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.
3) Employee Relations
- Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
- Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
- Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
- Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
- Ensure compliance with employment laws and regulations.
4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities
- Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
- Collect and analyze employee feedback to propose improvement.
Yêu Cầu Công Việc
Education/ Training Qualifications
- Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.
Work Experience
- 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.
Knowledge of
- Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
- Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.
Skills (Ability to)
- Service mindset.
- Good communication.
- Proactive and responsibility.
- Well-organized and problem-solving abilities.
- Able to work accurately with attention to details.
- Ability to communicate in English is a plus.
- Able to build and maintain professional relationship.
Địa điểm làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu
Phu My 2, Tân Phước, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực

Nextop
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.
Review Nextop
3.0
2 review
19/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Chế độ đãi ngộ tốt, môi trường ổn, văn phòng đẹp, trang thiết bị đủ điều kiện để phát triển khả năng bản thân. (RV)
22/01/2023
★
★
★
★
★
Java Developer
tại Hồ Chí Minh
Chế độ lương thuởng rất rõ ràng, không mập mờ như mấy công ty mình biết, ở Nextop 1 năm 14 tháng lương là đúng 14 tháng lương, tăng lương 2 lần/năm.(rv)
Những nghề phổ biến tại Nextop
Bạn làm việc tại Nextop? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Nextop
Click để đánh giá