NHÀ HÀNG OM NƯỚNG

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm NHÀ HÀNG OM NƯỚNG

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
NHÀ HÀNG OM NƯỚNG
Front Office Manager/Trưởng bộ phận Tiền sảnh
NHÀ HÀNG OM NƯỚNG
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 19/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hội An - Quảng Nam

Mô tả công việc

SUPPORTING MANAGEMENT OF FRONT DESK TEAM

  • Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
  • Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
  • Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
  • Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
  • Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.

MONITORING AND SUPPORTING PROGRESS TOWARD GUEST SERVICES AND FRONT DESK GOALS

  • Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
  • Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
  • Strives to improve service performance.
  • Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
  • Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE

  • Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
  • Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
  • Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
  • Handles guest problems and complaints effectively.

MANAGING PROJECTS AND POLICIES

  • Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
  • Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
  • Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive remuneration packages
  • Competitive salary | 13th salary month
  • 05 working days | 02 days off per week
  • Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
  • Discounted rates apply when using services at properties
  • Participating in ultimate phenomenal activities for employees
  • National and international training courses
  • Periodic health check | Accident insurance 24/7
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.

Yêu cầu công việc

  • Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
  • BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.

Yêu cầu hồ sơ

Contact Number +84 235 3753 333

Personal Incharge Mr. Vinh

Khu vực
Báo cáo

NHÀ HÀNG OM NƯỚNG
NHÀ HÀNG OM NƯỚNG Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
147 Hai Bà Trưng, Khu phố 3, Vo Thi Sau Ward, Quận 3,

NHÀ HÀNG OM NƯỚNG được thành lập năm 2023, với quy mô từ 500 nhân sự trở lên, kinh doanh lĩnh vực nhà hàng.

Địa chỉ làm việc:

– 846 Sư Vạn Hạnh, P.3, Quận 10 (ưu tiên GẤP)
– Đường N12, Phường An Phú, Quận 2, Tp. Thủ Đức (dưới cầu Ba Son) (ưu tiên GẤP)
– 18D Phan văn Trị, P.10, Q.Gò Vấp
– 80 Nguyễn Thái Sơn, P.3, Q.Gò Vấp
– 205A Hoàng Văn Thụ, P.8, Q.Phú Nhuận
– 728 CMT8, P.5, Q.Tân Bình

Những nghề phổ biến tại NHÀ HÀNG OM NƯỚNG

Bạn làm việc tại NHÀ HÀNG OM NƯỚNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NHÀ HÀNG OM NƯỚNG

NHÀ HÀNG OM NƯỚNG

Click để đánh giá