Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
Nha khoa Nụ Cười được thành lập từ năm 2009, là Trung tâm chuyên khoa Răng Hàm Mặt lớn được thiết kế theo mô hình hiện đại đạt tiêu chuẩn Châu Âu với hệ thống các phòng chờ, phòng VIP, phòng chức năng và phòng phẫu thuật riêng biệt, đảm bảo vô trùng hiệu quả. Chúng tôi cung cấp dịch vụ làm đẹp và chăm sóc sức khỏe răng miệng toàn diện cho mọi lứa tuổi. Các thao tác trong quá trình điều trị đều được thực hiện theo quy trình cẩn thận, tỉ mỉ và đặc biệt là nhanh chóng, tạo ra hiệu quả chuyên môn cao.