Bridge between buyer and manufactory, especially sample stage. Need to follow up order/material status, work with customer/partner about all issue which is occurred production process and give the solutions to deal with problem to make sure garment that are shipped on time with good quality as buyer's request
II. Key accountabilities:
Receiving information about order (styles, TP, AD, group, factory, quantity order, plan, pattern, ref. sample) from China
Translate AD (Presell/ SMS/ Monthly) into Vietnamese for related team reference and review reference samples before handover to PPC team
Follow up order/ material status/ ref. sample status
Meeting with PPC/ QC-QA/ production team/ sample room/ HO meeting before doing garment. HO meeting with production team before bulk production
Contact with China team
Work with Lab team about testing report
Solve with problem/ issue
Support internal team
Prepare meeting sample for another teams
Other tasks are assigned by direct managerApparel Garment Knowledge, especially Sportwear products for brand such as Adidas, Nike, Puma...
01 years experience in Merchandiser position
University Degree with Major such as Garment Technology, Business Management...or similar
Good Excel Skill, familiar with Office 365 Software
Basic English skill, can write email and basic conversation.Salary based on candidate's competency and experience.
Commitment to 13th-month salary bonus.
100% salary during probation.
Bonus for compliance with regulations.
Social insurance + 24/7 accident insurance.
Living allowance and transportation allowance.
Gifts and bonuses on holidays.
Trải qua hơn 10 năm có mặt tại thị trường Việt Nam, cùng với sự hỗ trợ của hệ thống đại lý lớn mạnh, thương hiệu Nissan đã có những thấu hiểu sâu sắc về thị trường và luôn nỗ lực để đưa ra các giải pháp tốt nhất cho khách hàng. Để thực hiện chiến lược chung toàn cầu hướng tới sự phát triển lâu dài và bền vững, Nissan đã và đang hoạch định lại chiến lược, tầm nhìn và mục tiêu dài hạn tại thị trường Việt Nam. Chúng tôi mong muốn tạo ra nhiều sản phẩm và dịch vụ tốt hơn nữa, đáp ứng tối đa các nhu cầu của khách hàng hiện tại cũng như trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1933
Mission
Hướng đến sự phát triển bền vững cũng như thể hiện các cam kết lâu dài với thị trường Việt Nam, Nissan tại Việt Nam đã có những kế hoạch dài hạn dành cho hệ thống đại lý, sản phẩm, dịch vụ và khách hàng. Theo đó, chúng tôi sẽ tập trung phát triển mạng lưới đại lý trong thời gian tới, mở rộng và cải tiến danh mục sản phẩm, nâng cao chất lượng dịch vụ và các chính sách chăm sóc khách hàng đi kèm.