Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
OpenWay là một tập đoàn quốc tế gồm các công ty có hơn 20 năm kinh nghiệm trong việc phát triển và triển khai các giải pháp phần mềm sáng tạo để xử lý giao dịch tài chính và kinh doanh thẻ thanh toán. OpenWay cung cấp giải pháp giao dịch thanh toán cho phép các tổ chức tài chính đáp ứng các yêu cầu năng động và cạnh tranh của ngành tài chính. Sản phẩm chính của OpenWay, WAY4, được Gartner coi là sản phẩm dẫn đầu ngành về Hệ thống quản lý thẻ và chuyển mạch trên toàn cầu với Tiêu chuẩn mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Openway Vietnam Limited Company đucợ thành lập vào năm 2018
Mission
-
OpenWay luôn cung cấp giải pháp giao dịch thanh toán cho phép các tổ chức tài chính đáp ứng các yêu cầu năng động và cạnh tranh của ngành tài chính.