Mô tả công việc
Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02
Oxalis Adventure và Oxalis Holiday đều thuộc Tập đoàn Oxalis, một công ty du lịch địa phương tại Việt Nam chuyên cung cấp các sản phẩm và trải nghiệm đặc biệt thể hiện những nét đẹp thiên nhiên và phiêu lưu tuyệt vời nhất của Việt Nam.
Oxalis Adventure chuyên tổ chức các tour du lịch một lần trong đời có một không hai trên thế giới, mang đến những hành trình ly kỳ qua những hang động sông hoang sơ, những khu rừng rậm rạp và những cảnh quan xa xôi. Công ty nhấn mạnh tầm quan trọng của việc thích ứng với điều kiện thời tiết và hợp tác với các chuyên gia để đảm bảo sự an toàn và toàn vẹn cho các chuyến tham quan của mình. Oxalis Adventure 100% vốn trong nước và cung cấp việc làm cho hàng trăm hướng dẫn viên du lịch và nhân viên khuân vác tại một trong những tỉnh nghèo nhất Việt Nam. Họ hợp tác chặt chẽ với các chuyên gia hang động từ Đội thám hiểm hang động Việt Nam của Anh để đảm bảo rằng họ đáp ứng các tiêu chuẩn quốc tế về an toàn và bảo vệ tính toàn vẹn của hang động. Oxalis Adventure là một trong số rất ít công ty du lịch hoạt động theo mô hình B2C tại Việt Nam, tổ chức các tour du lịch cho khoảng 12-15 nghìn lượt khách mỗi năm, trong đó 80% là khách quốc tế và 20% là khách nội địa.