Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Mô Tả Công Việc
- To implement quality assurance systems and processes and provides advice to ensure the product and process quality meets customer specifications.
2. Duties and Responsibilities.
- Adhere to all quality standards within the company in respect of the product, systems, and processes so as to ensure the effective management of the department.
- Maintain the requirements of all quality management systems.
- Achieve set quality standards of the organization and the buyers
- Ensure that all accreditation requirements of the international retailers are continued.
- Maintain relevant information and records required to monitor customer needs, customer satisfaction, process capability and testing and inspection, and enabling the identification & tractability of products.
- Ensure relevant information and records related to quality are maintained to the required standards.
- Leading, directing, and motivating the team whilst continuously monitoring and providing feedback to improve the team’s performance, and developing team capabilities to meet current and future business needs of the quality dept team.
- Assess the annual recourse requirement of the section.
- Representing section for all the operational requirements & ensuring the minutes are followed
- Follow up with buyers Product Safety Audit & ensure to follow Buyer Standards.
- Coordinate Buyer QA Inspections & ensure to follow up all the shipments.
- Identify the training needs if the staff & organize training programs to uplift their skills
- Any other matter may assign by the management from time to time
- Work along with PQS team (Hanoi Office).
Yêu Cầu Công Việc
- Effective Communication and Convincing ability
- Judgment
- Organizing and follow up
- People Motivation Skills
- Public Relation Skills
- Analytical Skills.
2. Other specific Knowledge / Skills requirements
- English Knowledge
- Computer Literacy
- Knowledge on modern Quality Assuring Strategies & practices and the skills to understand and learn new things and to get adapted to new working practices.
- Knowledge & Skills in creating system concepts & methods to develop strategies for modern quality assurance systems, planning, staff recognition & employee motivation.
Pan-Pacific, một tập đoàn sản xuất quần áo niêm yết, được thành lập vào năm 1972 và từ đó đã sản xuất hàng may mặc với tư cách là OEM và ODM. Chúng tôi đã xuất khẩu sản phẩm của mình đi khắp thế giới, bao gồm cả Châu Mỹ, Châu Âu và Nhật Bản. Trong khi đạt được con số bán hàng hơn 800 tỷ KRW hàng năm, công ty đã củng cố sự hiện diện của mình với các hoạt động chung của PRAUDEN và SOFRAUM, hai thương hiệu số một chuyên về lông vũ (lần lượt là thương hiệu lông vũ chuyên dụng và nhãn hiệu chăn ga gối đệm) tại Hàn Quốc. Một lĩnh vực trọng tâm khác của Pan-Pacific là thúc đẩy các thương hiệu chuyên về sợi hóa học, bao gồm SYNCLOUD và ABSOLON. Ngoài ra, công ty còn có động lực mở rộng sang các lĩnh vực kinh doanh mới. Tại Việt Nam, Pan Pacific hiện có 7 nhà máy đặt tại Hà Nội, Bắc Ninh, Bắc Giang, Vĩnh Phúc và Thanh Hóa. Chúng tôi còn có 04 Văn phòng đại diện và Trung tâm kỹ thuật tại Hà Nội và Hồ Chí Minh.
Review Pan-Pacific - Shared Services Center Office
Môi trường công ty chuyên nghiệp, thân thiện, có cơ hội thăng tiến (ID)