Mô tả công việc
- Handle high volume call and test message
- Provide accurate, valid and comprehensive information
- Follow communication procedures, guidelines, and policies
- Manage complaints, provide proper solutions and options within the time limits; follow up to secure resolution
- Go the extra mile to engage customers
Yêu cầu công việc
• College degree or above
• Fluency in english
• Minimum 1 year experience in customer service
• Working hours: From 8:00 p.m. to 5:00 a.m
• High level of honesty and integrity; Proactive and meticulous; A sense of
responsibility and team work spirit
• Ability to work under pressure, strong communication skills and exceed
beyond expectation
• Passionate for customer service industry and can accept to work under
different work shifts
Quyền lợi được hưởng
• Salary: From 15.000.000 VND – 18.000.000 VND
• Equipments provided
• Team building activities
• Allowance: Public Holiday, Birthday
• Social health insurance
• Paid Annual leave
Phú Mỹ Ford là Đại lý ủy quyền chính thức của Ford Việt Nam với trang thiết bị tiên tiến và hiện đại bậc nhất hiện nay, phù hợp với các tiêu chuẩn của Ford toàn cầu về các Dịch vụ bán hàng và sau bán hàng.
Với nhiều thành tựu trong lĩnh vực kinh doanh ôtô, cung cấp phụ tùng chính hãng, bảo trì, sửa chữa các loại xe Ford… Chúng tôi tự hào có đội ngũ Tư vấn Bán hàng, Cố vấn Dịch vụ, Kỹ sư, Kỹ thuật viên chuyên nghiệp và tận tâm với nghề, sẵn sàng đáp ứng mọi yêu cầu và mong muốn của Quý Khách hàng.