Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Customer Service Agent will locate at Nefab Bac Ninh factory and manage all customer communication and process the required documents to be able to manage theshipments, orders, and invoices. Customer service agent will also handle customer complaints and create the required reports. This position will report to Customer serviceand logistic Manager of Nefab Vietnam.
* MAIN RESPONSIBILITIES:
- Be the contact window to maintain good relationship with customers, meet or exceed customer satisfaction.
- Process sales orders and invoices.
- Prepare shipping documents.
- Prepare correspondences and fulfil customer needs to ensure customer satisfaction.
- Maintain customer records by updating customer information.
- Resolve product or service problems by clarifying the customer complaint, selecting, and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction oradjustment, follow up to ensure resolution.
- Handle and follow up on sales/delivery enquiries, including payment issues.
- Plan, arrange and track delivery schedule.
- Follow up with customer on orders and payments.
- Generate sales, inventory, and other reports.
- Work closely with warehouse team on stock availability and its lead time.
- Any other tasks assigned by the leader as needed.
Yêu cầu công việc
- EXPERIENCE:
+ Experience with ISO standard as a benefit.
+ Experience in Packaging industry (corrugated, foam, wooden or plywood) or related to packaging industry is seen as a plus.
- LANGUAGES: Good at English (both in writing and speaking)
- SKILLS AND COMPETENCES:
- Effective verbal and written communication in Vietnamese and English with customers, suppliers, and all other departments.
- Good quality problem solving and decision-making skills.
- Excellent office software skills (MS Excel and MS PowerPoint)
- High workload capability and can work under high pressure.
- Highly motivated and independent.
- ERP experience is a plus.
- Document Control System (such as Master Control) experience is a plus.
- Working time: Monday - Saturday (Saturday can WFH)
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary ; 13th month salary
Xe đưa đón
Shuttle service available to the office
Khác
Working time from Monday to Saturday (2 Sat off)
Phú Mỹ Ford là Đại lý ủy quyền chính thức của Ford Việt Nam với trang thiết bị tiên tiến và hiện đại bậc nhất hiện nay, phù hợp với các tiêu chuẩn của Ford toàn cầu về các Dịch vụ bán hàng và sau bán hàng.
Với nhiều thành tựu trong lĩnh vực kinh doanh ôtô, cung cấp phụ tùng chính hãng, bảo trì, sửa chữa các loại xe Ford… Chúng tôi tự hào có đội ngũ Tư vấn Bán hàng, Cố vấn Dịch vụ, Kỹ sư, Kỹ thuật viên chuyên nghiệp và tận tâm với nghề, sẵn sàng đáp ứng mọi yêu cầu và mong muốn của Quý Khách hàng.