Việc làm Sage Consulting Group

Cập nhật 09/01/2025 23:24
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Sage Consulting Group
Operations Manager (Korean Language)
Sage Consulting Group
1 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 18/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.

Yêu cầu công việc

Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Proficiency in English communication is an advantage.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Willingness to work a flexible schedule.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02

Khu vực
Báo cáo

Sage Consulting Group
Sage Consulting Group Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:

Kể từ năm 2008, Sage Consulting Group (Sage) đã là đối tác của Chính phủ Liên bang về các nhu cầu kế toán, từ việc triển khai, chuẩn bị và hỗ trợ triển khai DAI cho đến sự sẵn sàng trợ giúp và kiểm tra. Sage tận dụng chuyên môn của mình để hỗ trợ các cơ quan khác nhau trên khắp DoD để đảm bảo tính nhất quán, độ tin cậy và tính liên tục của hỗ trợ.

Những nghề phổ biến tại Sage Consulting Group

Bạn làm việc tại Sage Consulting Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sage Consulting Group

Sage Consulting Group

Click để đánh giá