Seko Logistics Global (VIETNAM) ★ 5.0

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Seko Logistics Global (VIETNAM)

Tài chính - Kế toán

Việc làm Seko Logistics Global (VIETNAM)

Cập nhật 25/08/2025 22:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Seko Logistics Global Forwarding (VIETNAM)
Sales Support Executive
Seko Logistics Global (VIETNAM) 5.0★
1 đánh giá 21 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/08/2025
Hạn nộp hồ sơ: 07/09/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Overview

SEKO Logistics Vietnam is seeking for a dynamic and results-driven professional partner to join our dynamic logistics team to support the sales function with strategic and administrative responsibilities. This role bridges commercial efforts and operational excellence, helping us deliver value-driven freight solutions to our local and global clients

Roles and Responsibilities

· Assist sales representatives with quote preparation, presentations, and customer follow-ups

· Coordinate with operations and customer service teams to ensure smooth shipment execution

· Maintain Salesforce systems with updated customer information, leads, and sales pipeline activities

· Handle administrative tasks such as pricing requests, tender documentation, and contract management

· Communicate proactively with customers regarding shipment details, delays, or custom requirements

· Help identify upselling and cross-selling opportunities through client interaction and data analysis

· Building a solid relationship with our customers to maintain all existing business and to increase share of wallet to bottom-line growth.

· Generate performance reports and insights into sales forecasting and strategic decision-making

· Co-ordinate with internal stakeholders to ensure that a new customer onboarding is going smoothly.

· Participate and support in marketing activities for product promotion or special program.

· Handle additional tasks assigned by direct Manager or functional team.

Yêu Cầu Công Việc

Education and Experience requirements

· A degree holder with a strong understanding of Incoterms, global shipping practices, and supply chain terminology

· Prior experience in freight forwarding or logistics (1–3 years preferred)

· A customer-centricity and A growth mindset with good understanding and experience in working under a “high-speed- requirements” in the FFW business.

· Excellent communication and interpersonal skills in both Vietnamese and English, Chinese speaking is a plus

· Detail-oriented with strong organizational and multitasking abilities

· Proficiency in Microsoft Office and CRM systems (e.g., Salesforce, CargoWise)

· A positive, collaborative attitude and customer-focused mindset

Job Skills, Personality and Competencies for this position

· Independent, strong leadership, team spirit, highly adaptable, good self- starter.

· Flexible, hands-on, able to work under pressure, detail-oriented with strong analytical and problem-solving skills, can meet tight deadlines.

· Strong communication and interpersonal skills

· Proficiency in Microsoft Office – Excel, Word and PowerPoint

Working Address & Working Time:

Working at HCM office- The Six8 Building, 24-26 Phan Dinh Giot Street, Ward 02, Tan Binh District, HCMC

Working time: 08h30 to 17h30 from Monday to Friday

Benefits:

· The 13th month Salary

· Performance appraisal and salary review twice a year

· Full gross salary payment for compulsory insurance

· Awards for most outstanding individuals every quarter, every year

· Annual health check up

· Group health insurance

· Team building activities, company outing trip

· Training & Development opportunities

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
L08-02, 03 Tòa nhà The Six8, 24-26 Phan Đình Giót, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Seko Logistics Global Forwarding (VIETNAM)
Seko Logistics Global (VIETNAM) Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
L08-02, 03 Tòa nhà The Six8, 24-26 Phan Đình Giót, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
SEKO bắt đầu kinh doanh vào năm 1976, hoạt động tại một văn phòng duy nhất ở Chicago. Kể từ đó, Công ty đã tạo dựng được danh tiếng vững chắc trên toàn thế giới với tư cách là nhà cung cấp sáng tạo và linh hoạt các dịch vụ hậu cần hạng nhất. Công ty chuyên cung cấp các Giải pháp Chuỗi Cung ứng hoàn chỉnh, chuyên về các giải pháp thương mại điện tử, vận tải, hậu cần, giao nhận và kho bãi. Với hơn 150 văn phòng tại hơn 60 quốc gia, SEKO kết hợp khả năng tiếp cận toàn cầu với chuyên môn hóa cao.
 

Review Seko Logistics Global (VIETNAM)

5.0
1 review

10/01/2025
Nhân viên chứng từ tại Hồ Chí Minh

Ổn

Những nghề phổ biến tại Seko Logistics Global (VIETNAM)

Bạn làm việc tại Seko Logistics Global (VIETNAM)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Seko Logistics Global (VIETNAM)

Seko Logistics Global (VIETNAM)

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo