Việc làm Công Ty CP Seven System Viet Nam

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
Sales Support (System)
Công Ty CP Seven System Viet Nam
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 83B Hoang Sa St, Dakao Ward, Dist 1,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

- Support to setup to create Acc for old/new Client on System.
- Processing orders on system and Reconciliation: Verifying orders, including customers' personal information and payment details; Receiving and processing purchase orders on system; Liaise with other departments to ensure timely deliveries; Issuing sales transaction invoices with accounting team.
- Processing orders with payment via Payoo: Verification of price & fees according to regulations.
- Processing orders on Ecommerce: Track, check to receive orders from customers buying online. Processing orders for delivery.
- Make sales reports and redemption reports for Sales Team or Client.
- Track orders running campaign, interact with related departments to collect acceptance data, provide accounting to perform payment reconciliation.
- After-sales services: Receive and support the internal handling of product- related after providing to customers at customer's request. Problem solving for any issues might occur - cooperate/align with Sales before acting.
- Handle requests for other tasks as directed by Line management or Superior management./p/p

Yêu cầu công việc

- Minimum 03-04 years of experience at relevant positions; Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent.
- Hands on experience with CRM software, handle Order on system and MS Office (MS Excel in particular); Proficiency with word processing and spreadsheet software.
- Advanced knowledge of administrative recordkeeping.
- Familiarity with sales reports and sales records.
- Excellent organizational and multitasking skills.
- Ability to work under strict deadlines.
-Careful and detail-oriented.
- Honest and trustworthy.
- Honest communication, team player, comfortable dealing with middle management at large International and Vietnamese corporations if any.
- Basic English is required
Why you'll love working here
- Working time from Monday to Friday (09:00 am - 18:00 pm).
- Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
- 100% statutory insurance contribution as per the labor law.
- Bao Viet Healthcare insurance.
- 100% gross salary in probation.
- 12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
- Annual bonus: depending on business & individual performance.
- Annual salary review.
- ESOP allows you to financially share in our future success.
- Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
- Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc./p/p

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare insurance added
Giải thưởng
Rewards on performance
Hoạt động nhóm
Monthly activities
Khu vực
Báo cáo

Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
Công Ty CP Seven System Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 06/07/2015

Mission

7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.

Những nghề phổ biến tại Công Ty CP Seven System Viet Nam

Bạn làm việc tại Công Ty CP Seven System Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty CP Seven System Viet Nam

Công Ty CP Seven System Viet Nam

Click để đánh giá