- Professionally handle dispute cases related to the compensation process
- Identify problems, causes to provide solutions and remedies before closing a claim/complaint.
- Get new initiatives to improve processes, daily task
- Take high responsibility in serving customers by Customer Service
- Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision making
- Available to work on weekends
- Handle situations promptly and effectively according to processes, instruction from Line managers and the company.
- Ensure to meet the requirements on the evaluation criteria of work quality for each criterion (issued and updated from time to time).
- Communicate effectively with team members and customers
- Ready for change; depending on the nature of work and business situation, ready to receive new assignments and tasks from the Line Manager
- Able to work individually and as a team
- Good logical mind-set, task oriented
- Analytical with effective negotiation and problem-solving skills
- Good English skills can help when coordinating with internal stakeholders from across the region
Chúng tôi là một công ty phát triển phần mềm tại Việt Nam, chúng tôi tập trung vào việc cung cấp các giải pháp tốt nhất và tiết kiệm chi phí nhất cho khách hàng trong các lĩnh vực như tài chính điện tử, kinh doanh điện tử, chăm sóc sức khỏe và truyền thông. Kết hợp chuyên môn đã được chứng minh về công nghệ và chuyên môn về lĩnh vực, chúng tôi cung cấp nhiều dịch vụ gia công phần mềm bao gồm Phát triển ứng dụng tùy chỉnh/Dịch vụ gia công phần mềm, Phát triển ứng dụng web, Phát triển ứng dụng di động, Phát triển phần mềm ra nước ngoài, Công nghệ Sài Gòn có chuyên môn rất mạnh về .NET , PHP, Java và Công nghệ ứng dụng di động. Chúng tôi là một công ty phần mềm có uy tín tại Việt Nam với chi nhánh tại Sydney, Australia. Chúng tôi cung cấp dịch vụ phát triển ứng dụng, phát triển web, phát triển ứng dụng di động và gia công phần mềm ra nước ngoài chất lượng và chuyên nghiệp cho khách hàng từ khắp nơi trên thế giới