Việc làm SV Technologies JSC

Cập nhật 24/12/2024 16:13
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
SV Technologies JSC
Customer Experience Executive
SV Technologies JSC
8 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

The Customer Experience Executive (CEX) is responsible for building and maintaining strong relationships with customers, ensuring they achieve maximum value from the company’s products and services. Success in this role is demonstrated through high customer satisfaction and contract renewal rates, as well as key metrics like NPS and revenue growth from existing customers. Acting as a bridge between customers and internal teams (Marketing, Sales, Technical), the CSE contributes to enhancing the customer experience and driving company growth.


Responsibilities

  • Manage and operate CX mapping:

+ Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;

+ CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;

+ Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.

  • Handle customer issues;
  • Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.


Benefits

  • Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
  • 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
  • Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
  • An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.


Qualifications

  • Graduated from FTU, NEU, or related universities;
  • Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
  • Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
  • Strong customer service knowledge;
  • Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
  • Ability to work independently;
  • Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.

How to apply

  • Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
Khu vực
Báo cáo

SV Technologies JSC
SV Technologies JSC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, IC Building, 82 Duy Tân, Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam

Chúng tôi là một công ty phát triển phần mềm tại Việt Nam, chúng tôi tập trung vào việc cung cấp các giải pháp tốt nhất và tiết kiệm chi phí nhất cho khách hàng trong các lĩnh vực như tài chính điện tử, kinh doanh điện tử, chăm sóc sức khỏe và truyền thông. Kết hợp chuyên môn đã được chứng minh về công nghệ và chuyên môn về lĩnh vực, chúng tôi cung cấp nhiều dịch vụ gia công phần mềm bao gồm Phát triển ứng dụng tùy chỉnh/Dịch vụ gia công phần mềm, Phát triển ứng dụng web, Phát triển ứng dụng di động, Phát triển phần mềm ra nước ngoài, Công nghệ Sài Gòn có chuyên môn rất mạnh về .NET , PHP, Java và Công nghệ ứng dụng di động. Chúng tôi là một công ty phần mềm có uy tín tại Việt Nam với chi nhánh tại Sydney, Australia. Chúng tôi cung cấp dịch vụ phát triển ứng dụng, phát triển web, phát triển ứng dụng di động và gia công phần mềm ra nước ngoài chất lượng và chuyên nghiệp cho khách hàng từ khắp nơi trên thế giới

Những nghề phổ biến tại SV Technologies JSC

Bạn làm việc tại SV Technologies JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SV Technologies JSC

SV Technologies JSC

Click để đánh giá