SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dược phẩm
Đã xác minh

Việc làm SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED

Cập nhật 10/08/2025 21:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sysmex Vietnam
Administration Executive (General Administration)
SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED
6 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/09/2023
Hạn nộp hồ sơ: 28/10/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Floor 8, Unit 802 CentrePoint Building 106 Nguyen Van Troi Str., Phu Nhuan Dist., Ho Chi Minh City

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Attractive Salary
Allowance of: Transportation
Professional, dynamic and friendly working environment

Mô Tả Công Việc

*Key Job Purpose:
To perform reception, office administrative activities under supervision of HR/Administration Manager
To support HR on administrative tasks

* Summary of Functional Duties & Responsibilities:
1. To perform administrative activities including, but not limited to, maintenance and repair; leasing; office decoration, fitting out; insurance; purchasing, distributing, managing of operating office equipment-phone-laptop-stationery-pantry and office supplies-award-gifts; arrangement of meal, transportation, accommodation; communication system; office cleaning; periodical health check; parking, office access; notarization; translation; visa application; company uniform; labor safety & fire protection.

2. To manage Company stamp, stamp documents and invoice.

3. To collect, verify documents, receipts, invoice for settlement of purchasing of goods and services related to administrative activities.

4. To produce documents, collect, record, sort, fill information, handle mail, prepare routine reports.
5. To perform reception activities including, but not limited to, receiving and routing incoming telephone calls, taking and distributing accurate messages, greeting visitors, updating and providing company phone directory, meeting room booking, receiving and sending courier package.

6. To plan and organize company events (meeting, company trips, year-end party, staff’ birthday, Mid-autumn festival, Children’s day and other events required by Company and Labor Union).

7. To organize training of Law of labor safety and labor hygiene, fire protection or any training related to administration and support HR on organizing other training.

8. To monitor attendance of staff.

9. To ensure Administrative standard operating procedures, policies, guidelines are made, reviewed, improved, kept in place, launched and trained for staffs.

10. To perform and submit required reports to the government related to administration matters in accordance with Vietnam law.

11. To assist Administration Staff-Hanoi branch on administration related matters.

12. To join administrative and/or other trainings.

* Authorize:
• To use of equipment and facilities of the Company to serve the purpose to complete the task.
• To enjoy the full benefits container stipulated in the labor agreement and labor law.
• To refuse to perform the tasks assigned by Manager/ Superiors which not in conformity with the law.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

*Job Specification :
Minimum Education Required Diploma in College/ University or equivalent
Minimum Experience Required Min 2 years working experience of office administration work in foreign invested company
Skills and Knowledge Required PC literate, English Communication
Attitude Required Positive mindset of customer satisfaction, teamwork and compliance
Knowledge Desired but not Essential Healthcare business
Travel Requirement

* Key Competencies :
1. Organisation and Accomplishment
2. Business Acumen - Cost Awareness
3. Communication
4. Problem solving
5. Customer Orientation
6. Diversity
7. Teamwork
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Sysmex Vietnam
SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Unit 802, Centre Point Building, 106 Nguyen Van Troi Str., Phu Nhuan Dist. Ho Chi Minh City, Vietnam

Công ty TNHH Sysmex Việt Nam là công ty con của Sysmex Châu Á Thái Bình Dương. Trụ sở chính Sysmex Việt Nam đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh và văn phòng chi nhánh tại Hà Nội.

Được thành lập vào tháng 3 năm 2010, Công ty TNHH Sysmex Việt Nam là một trong những công ty dẫn đầu thị trường về thiết bị phân tích huyết học. Với nhiều thiết bị chẩn đoán lâm sàng chất lượng cao, đáng tin cậy và tiên tiến, Chúng tôi cung cấp các giải pháp linh hoạt và phù hợp để đáp ứng mọi khối lượng công việc hiện tại cũng như tương lai cho các phòng xét nghiệm nhỏ, vừa, lớn và cực lớn. Sysmex Việt Nam cam kết sử dụng kinh nghiệm, bí quyết tự động hóa và kiến thức khoa học sáng tạo của chúng tôi để duy trì các phòng xét nghiệm trên tuyến đầu trong lĩnh vực chăm sóc bệnh nhân – hôm nay và trong tương lai.

Sysmex Việt Nam cung cấp các giải pháp toàn diện trong lĩnh vực xét nghiệm lâm sàng, bao gồm huyết học, đông máu, phân tích nước tiểu, hóa học lâm sàng, miễn dịch và tế bào dòng chảy

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào tháng 3 năm 2010

Mission

Trên toàn cầu, Sysmex cung cấp các giải pháp toàn diện trong lĩnh vực xét nghiệm lâm sàng, bao gồm huyết học, đông máu, phân tích nước tiểu, hóa học lâm sàng, miễn dịch, đo tế bào dòng chảy và khoa học đời sống. Cung cấp các sản phẩm và dịch vụ cho khách hàng tại hơn 190 quốc gia, Sysmex là một trong những công ty dẫn đầu thị trường về thiết bị xét nghiệm huyết học và đông máu trên toàn thế giới.

Bằng việc phối hợp làm việc chặt chẽ với các đối tác kinh doanh cũng như khách hàng, Sysmex cam kết sứ mệnh định hình sự tiến bộ của ngành y tế.


Những nghề phổ biến tại SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED

Bạn làm việc tại SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED

SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo