Responsibilities:
- Coordinate sales activities within the assigned territories to further the attainment of sales goals and objectives.
- Review the analysis of sales activities, costs, operations, and forecast data to determine the business unit's progress toward stated goals and objectives.
- Compile lists of prospective customers for use as sales leads.
- Prepare reports of sales forecasts, sales analysis, and business transactions and keep appropriate expense accounts.
- Quote prices and sales terms and prepare sales contracts for orders obtained.
- Support current channels of sales distribution while keeping open to selective expansion to achieve the sales goals and objectives.
- Make sure that customer or key customers’ problems are investigated and resolved.
- Assume responsibility for ensuring the duties of sales personnel are performed safely and efficiently.
- Deploy the market expansion plan.
- Cooperate with related departments to expand more SKUs in the wholesale list.
- Participate in other relevant projects assigned by the Line Manager.
Required Qualifications:
- At least 3 years experience on F&B and FMCG.
- Proven work experience as Sales Manager, or relevant role.
- Experience in Sales and providing solutions based on customer needs.
- Logical thinking, problem solving, good communication & strong leadership.
- Proactive, self-motivation, result-focus, eager to learn new things.
- Strong verbal and written communication and interpersonal skills with an aptitude in building relationships.
- Excellent listening, negotiation, and presentation abilities.
- Fluent in English and knowledge of F&B market.
- Knowledge in Veggies & FMCG products is a plus.
Benefits:
- Salary: Competitive Salary.
- Salary review once a year in December.
- Working time is 9:00 - 17:30, 5 days/week.
- Annual Leave is 12 days/year.
- Provide laptop and necessary equipment.
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)