Việc làm Thiên Hương Group

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Thiên Hương Group
Fixed Asset Accountant/ Kế toán tài sản
Thiên Hương Group
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Create and monitor a system of controls, procedures, and forms for the recordation of fixed assets.
  • Assign tag numbers to fixed assets.
  • Maintain fixed asset system for accounting, processing and reporting of the assets.
  • Check for completeness and accuracy of fixed assets sub ledger and month-end closing activities such as account reconciliations, journal entries and adjustments.
  • Monitor and process transactions on a daily basis.
  • Calculate depreciation for all fixed assets.
  • Ensure timely and accurate transfer of account data to General Ledger.
  • Review and update the detailed of fixed assets and accumulated depreciation.
  • Conduct Periodic physical counts of fixed assets.
  • Generate monthly depreciation postings and annual account reports.
  • Collaborate with team members/HODs to monitor asset disposals and movements.
  • Recommend to management whether fixed assets should be disposed of (if need).
  • Recommend to management any updates to accounting policies related to fixed assets.
  • Conduct analyses related to fixed assets as requested by management.
  • Assist the auditors in their inquiries relating to fixed assets.
  • Assist in other financial tasks.

  • Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork.
Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
Attends work on time as scheduled
Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • High school diploma required, bachelor’s degree in finance/ hospitality preferred
  • Two-year accounting experience, preferable in a hospitality environment.
  • Advanced experience with Microsoft Office Suite
  • Experience with accounting software (Sun system).
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Thiên Hương Group
Thiên Hương Group Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
117 NGUYỄN CỬU VÂN - BÌNH THẠNH - HỒ CHÍ MINH

Tập đoàn Thiên Hương (Thiên Hương Group), được thành lập từ năm 1997 và đã thành công trong nhiều lĩnh vực: giáo dục, bất động sản, khách sạn, vận tải biển và phát triển chuỗi khu công nghiệp từ Miền Nam đến Miền Bắc. Trong ¼ thế kỷ tồn tại chúng tôi phát triển mạnh mẽ theo mô hình doanh nghiệp mới, mua và cơ cấu lại các công ty và dự án trên khắp cả nước. * Tại Tp. Hồ Chí Minh: dự án văn phòng cho thuê Saigonview, khách sạn Sila Urban Living... * Tại Hà Nội: Dự án Làng Giáo dục Quốc tế, diện tích là 27,7 ha tại Quận Nam Từ Liêm, là khu đô thị tích hợp các tiện ích đẳng cấp 5 sao với điểm nhấn là Hệ thống Trường Quốc tế dành cho 3.000 học sinh.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2023

Mission

  • Công ty TNHH Thiên Hương (Tập đoàn Thiên Hương) được biết đến là chủ của chuỗi khách sạn mang thương hiệu đình đám "Church Boutique Hotel" vốn nổi tiếng khắp phố cổ Hà Nội bởi nét kiến trúc sang trọng, lịch lãm cùng vị trí độc tôn ngay trong lòng phố Cổ Hà Nội.

Những nghề phổ biến tại Thiên Hương Group

Bạn làm việc tại Thiên Hương Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thiên Hương Group

Thiên Hương Group

Click để đánh giá