Việc làm Thương Hiệu Việt

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Software QA Engineer Manual Tester
Thương Hiệu Việt
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
POSITION SUMMARYYour responsibilities include creating test plan, designing & implementing test cases, executing them to ensure product quality. You will also be involved into some early testing activities such as: reviewing software requirements, reviewing software high-level and detail-level technical, etc. as well as tracking some quality metrics (e.g., defect densities and open defect counts). PRIMARY RESPONSIBILITIES INCLUDE
Work closely with development team to design testing strategy, test approach with support from test leader or senior testers.
Analyzing features, user stories (use cases or requirements) for validity and feasibility.
Develop, maintain, and execute test cases for major products.
Collaborate closely with other team members and departments to provide/propose timely test 'solution'.
Coordinate with different teams to perform integration or interfaces testing between multiple platform and environment.
Identify, analyze, and report the test results in the test management system.
Detect and track software defects and inconsistencies in the defect tracking system.
Apply test engineering principals throughout the Agile product lifecycle.
Provide needed support and documentation when requires.REQUIRED QUALIFICATIONS
At least +2 years of experience in creating test plan, test case (test scenario), test design and related test documents
Familiar with executing System Test, Integration Test, Functional and Non-Functional tests
Prepares quality reports by collecting, analysing, and summarizing data
Good at communication skills and exposure to international work environment
Be familiar with Agile process and Scrum/Kanban model
Having experience of working with Linux system, able to understand or write the shell script.
Having knowledge about web/web service automation test, continuous integration (Jenkins to be specific), continuous delivery
Contributes to team effort by accomplishing related results as needed
High learning ability skills, be able to motivate other, understand the human factors
Certification in Testing (e.x: ISTQB...) is desirable.Being a part of FORTNA, you are offered:
Flexible working hours (5 working days/week), no timekeeping
Competitive salary with annual review
100% official salary during the probation period; 13th-month salary
Onsite opportunities in the US, UK (1-3 months/year)
Sponsored training and self-development opportunities (English, PMP, CSM...)
10% paid working time per week for personal development (attending soft skill courses, reading books, working on side projects, self-teaching any new IT-related concepts)
Bao Viet Premium health-care insurance for employee and 2 dependents
Modern facilities with Laptop Dell Precision 7670 chip i9-12950HX, Ram 64GB, SSD 512GB, RTX A2000 + 2 monitor Dell Ultrasharp U2422HE
Annual luxury vacations, bi-monthly Happy Hour
Exciting company outings/events and team building activities,
Supportive, international, dynamic working environment and talented, culturally diverse teams
A large pantry full of snack, drink, and seasonal fresh fruit
Take the deal and let's explore many more benefits!
Khu vực
Báo cáo
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá