Việc làm Thương Hiệu Việt

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
QA Lead (QA QC, Tester)
Thương Hiệu Việt
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Forix is a dynamic and innovative company committed to delivering top- quality products and services to our clients in the U.S. We are looking for a QA Manager to join our team and ensure the highest standards of quality across our projects.
The QA Manager will lead our QA team and be responsible for overseeing all aspects of quality assurance, including establishing metrics, applying industry best practices, and developing new tools and processes to ensure quality goals are met. This role requires a hands- on approach and strong leadership skills to guide and mentor the QA team.
JOB DESCRIPTIONS

Identify potential project risks and provide recommendations to mitigate risks.
Establish quality assurance standards and processes.
Develop and implement a comprehensive QA strategy to ensure high- quality software releases.
Define, implement, and maintain QA metrics to measure and improve the effectiveness of the QA process.
Lead and mentor a team of QA engineers, providing guidance and support for professional development.
Escalate project issues to management when appropriate.
Manage QC resources
Conduct regular audits and reviews of QA processes and deliverables.
Manage bug tracking and reporting systems, ensuring timely resolution of issues.
Recruit and train Associate/QC Engineers
Stay updated with the latest industry trends and technologies to ensure the QA process remains current and effective.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Have good organizational, analytical and problem- solving skills
Excellent leadership and team management skills.
5+ years of experience in Quality Assurance, with at least 1 years in a management or leadership role.
Experience with both manual and automated testing.
Ability to work in a fast- paced environment and manage multiple priorities.
Have knowledge & experience in E- commerce, testing websites
Strong understanding of QA methodologies, tools, and processes.
Fluency in English.
Excellent communication skills, both written and verbal.

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

Annual Healthcare Checkup
Christmas Holiday
Monthly team building events
Annual company retreat
Personal Healthcare Insurance
Daily tea, snack, and fruit breaks
Monday- Friday work week (9AM- 6PM)
15 days leave per year
Ongoing education and training opportunities
High, competitive base salary

For more information about us, please visit our website at www.forixcommerce.com

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-07 22:40:02

Khu vực
Báo cáo
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá