Việc làm Thương Hiệu Việt

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
QA Supervisor (Product Compliance)
Thương Hiệu Việt
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
- Assist the Line Manager in writing and reviewing/updating with related functions on relevant quality specifications, testing methods, procedures/ work instructions in the area of expertise.
- Coordinate with related functions and parties to ensure the implementation for preparing and collecting all necessary documents, product information for product license and certificate application.
- Understand the local HS Codes and import regulation, support on HS code checking files.
- Keep track and verify documents in terms of legalized templates, product information when customs brokers/ consultants prepare the quality applications (self-product declaration, CR Textile , CR Toy, CR Electrical..)
- Record and maintain data report, tracking status report for licenses/ certificates applications at SKU level.
- Verify importer labels' content for all new regulated products at SKU level with suppliers.
- Handle translation for product description, importer label or follow up notarized translation with Translation service (if needed)
- Prepare and proceed payments to importers/ consultants for license, certificate application service fee and product testing fee.
- Stay updated with updated / revised product compliance rules & regulations and provide input on the impact of change of regulations.
- Maintain accurate and organized documentation to demonstrate compliance with standards and regulatory requirements.
- Support the preparation of regulatory inspections form the GovernmentEducation/ Học vấn:
Bachelor degree in any related fields or an equivalent combination of education and experience
Experience/ Kinh nghiệm:
05+ years of experience in local regulations/legislations relating Food Storage Containers/ Food
Knowledge/ Kiến thức:
- Good understanding of local regulations and compliance obligations for import and HS codes knowledge .
- Basic to intermediate knowledge of Quality management systems is a plus, e.g. QCVN ; Hazard Analysis Critical Control Points (HACCP), ISO 9001, ISO 22000...
- Understanding of regulations and standards affecting products of MrDIY
Foreign language/ Ngoại ngữ: English is preferred
Skills/ Kỹ năng:
- Good communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams and vendors
- Good logical and Critical thinking
- Proficiency in computer programs, especially Microsoft office application (MS Word, Excel, Power point, etc.)
Personality/ Tính cách:
- Integrity, maturity, and a sense of urgency are a pre-requisite.
- Attention to detail- Participate in social insurance and health insurance in accordance with State regulations.
- Welfare regime: according to internal policy
- Receive training to improve professional skills during the working process.
- Work in a professional, dynamic and effective environment.
- Opportunity for quick advancement
- Salary negotiable
Khu vực
Báo cáo
Trung Tâm Nghiên Cứu Phát Triển Thương Hiệu Việt
Thương Hiệu Việt Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
08 Hoàng Minh Giám - Phường 09 - Quận Phú Nhuận - TP Hồ Chí Minh.

Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt - THV (www.thuonghieuviet.com, www.thv.vn) do cố Nhà báo Hải Đăng sáng lập từ năm 2002, là đơn vị đầu tiên nghiên cứu về xây dựng thương hiệu cho doanh nghiệp Việt Nam từ đầu năm 2007, Trung tâm Nghiên cứu ứng dụng phát triển Thương hiệu Việt (viết tắt Trung tâm THV) được thành lập - trực thuộc Liên hiệp các Hội Khoa học & Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) - Trung tâm nghiên cứu phát triển Thương hiệu Việt hình thành và phát triển trên nền tảng Mạng Truyền thông điện tử Thương hiệu Việt. Chức năng, nhiệm vụ: Nghiên cứu, triển khai, thực hiện các đề tài, dự án trong lĩnh vực CNTT, truyền thông Internet, Xây dựng và phát triển, quảng bá thương hiệu; nghiên cứu phát triển thị trường; nghiên cứu khoa học trong lĩnh vực đào tạo; Chuyển giao kết quả và những tiến bộ KH&CN, tư vấn, thẩm định, tổ chức hội nghị, hội thảo khoa học; tổ chức hội chợ triển lãm khoa học; đào tạo bổi dững nghiệp vụ chuyên môn trong các lĩnh vực công nghệ thông tin, truyền thông internet và thương mại điện tử; Hợp tác quốc tế thực hiện nhiệm vụ trọng tâm. Từ những thành quả hoạt động, nâng cao nội lực, quy tụ đông đảo doanh nghiệp trong cả nước, thúc đẩy quan hệ quốc tế... 

Những nghề phổ biến tại Thương Hiệu Việt

Bạn làm việc tại Thương Hiệu Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Hiệu Việt

Thương Hiệu Việt

Click để đánh giá