Company Description
Since its launch in May 2019, SmartPay has been dedicated to empowering and enriching the lives of micro, small, and medium enterprises by providing advanced and reliable technology. SmartPay now has over 650 thousand payment acceptance units and serves 40+ million users. The company is proud to have reached a paid-up capital of VND 865 billion by 2022 and is a member of the Vietnam Banks' Association.
Role Description
- Overseeing the development and implementation of digital lending strategies of SmartSME.
- Responsible for P&L and budget of SmartSME lending and insurance business.
- Developing and implementing acquisition strategies to create demand and identify lead generation sources.
- Establishing and maintaining partnerships with lead aggregators, fintechs, and e-commerce players.
- Proactively work with sales channels and partners to promote lending and insurance products.
- Work with different divisions in the bank to ensure success of lending products being promoted.
- Working with internal business units to identify and prioritize opportunities for process, technology, and change-related projects.
- Ensuring the digital app of SmartSME is simple but yet engaging for SME owners and relevant staff.
- Ensuring compliance with rules and regulations of SBV and authorities, whilst ensuring minimal risks to the business.
- Other tasks required by line manager / CEO.
Qualifications
- BA degree in Accounting, Business, Finance or relevant; higher is a plus.
- Minimum 7+ year experience sales in finance, accounting & auditing, or banking.
- Overall knowledge of commercial business and regulations that specifically affect SME or mSME credits.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal abilities.
- Leadership experience in managing diverse teams.
- Knowledge of regulatory compliance in financial services.
- Experience in banking or financial institutions.
- Experience in retail lending or digital lending.
- Ability to structure, plan, and execute projects.
Thương hiệu của Trường ĐH Đại Nam được xây dựng dựa trên nền tảng sứ mệnh, tầm nhìn và giá trị cốt lõi mà Nhà trường đã đề ra ngay từ những ngày đầu thành lập. Trải qua hơn 10 năm hoạt động, vừa phát triển vừa điều chỉnh, thương hiệu ĐH Đại Nam ngày càng được khẳng định vững mạnh hơn trong hệ thống giáo dục quốc dân.
Chặng đường hơn 10 năm (2007-2018) ghi dấu nhiều nỗ lực và thành công của Thầy trò Trường Đại Học Đại Nam. Uy tín và thương hiệu của Nhà trường ngày càng được khẳng định vững chắc hơn, trở thành địa chỉ đào tạo nguồn nhân lực được xã hội tin tưởng, đánh giá cao. Thương hiệu của ĐH Đại Nam được xây dựng trên nền tảng sứ mệnh, tầm nhìn và giá trị cốt lõi mà Nhà trường đã đề ra ngay từ những ngày đầu thành lập. Trải qua các giai đoạn phát triển, quá trình rút kinh nghiệm, điều chỉnh, thương hiệu ĐH Đại Nam ngày càng lớn mạnh và được khẳng định vững chắc hơn