Việc làm Đại học Đại Nam

Cập nhật 25/10/2024 20:11
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Trường Đại học Đại Nam
[HN] PRODUCT BUSINESS ANALYST
Đại học Đại Nam
6 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

The PDA Center of GHTK is looking for candidates for the position of Business Analyst with the following job description:


I. RESPONSIBILITIES


Product Business Analyst will work with different departments (Operation Department, Technology Center, Customer Service, design team, ..) to optimize products to bring more useful products, save costs, boost profits, and increase the satisfaction of both customers and internal staff:


– Create and maintain a product development roadmap including product research, market research, competitive analysis, planning, positioning, roadmap development, requirements development product launch, etc;


– Combine research on user needs, market analysis, and product requirements to reach product optimization solutions;


– Design UI, and UX for company products with design patterns, optimize interface to improve user experience;


– Draw up business documents, solution documents, and user manuals to systematize, manage business processes, and support users;


– Run UAT testing, evaluate and elicit to improve products;


– Collaborate with the Data Analytics team to have features insight and compile to make reports and identify actions that need improvement;


– Have the opportunity to work directly, and make proposals to the CEO / CTO / etc weekly to understand the requirements and views of customers to come up with solutions for the company's operation.


II. REQUIREMENTS


– Graduated from University with orientation and related work experience (business analysis, product optimization, etc);


– Strong connection and communication skills, especially in decision-making or problem-solving situations;


– Having in-depth and detailed problem analysis skills;


– Ability to multi-task, and at the same time withstand high pressure;


– Having an open-minded, process and critical thinking;


– Priority is given to candidates who know how to use software and tools for the job (figma, diagram,...);


– Able to go away on business (if required).


III. BENEFITS

- Competitive salary: 450$ - $1000/month (Negotiable, and periodically reviewed based on your capacity).

- Truly cares about you and your experience at GHTK - Rewards and Promotions are available on special occasions.

- Attractive insurance package - You will be provided with a package of premium health insurance, along with other benefits by Vietnam Labour Law: Health Insurance, Social Insurance,…

- Special and worthy welfare regimes - There are 12 days off per year, a 13th-month salary, yearly Kick-off & Team-building events with various bonding activities at the workplace.

- Amazing culture - Our working environment is young and dynamic with many promotion opportunities, creating a sustainable career path.

- Opportunity to work with the best - We hire talented and collaborative ones.

- Get maximum support to master operations knowledge with additional leadership skills to meet the job’s requirements.

- Be empowered, self-determined, and have enough space for self-development in a typical E-logistics environment.


IV. OTHER INFORMATION

- Time of work: 8:30 am – 6:00 pm. From Monday to Friday and alternate Saturdays.

- Address: GHTK Building, Pham Hung Street, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Ha Noi.


V. HOW TO APPLY

- To apply for the Business Analyst position, please send us your CV to email: [email protected].

  • - Subject: BA - Your Name.
Khu vực
Báo cáo

Trường Đại học Đại Nam
Đại học Đại Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 1 Phố Xốm, Phú Lãm, Hà Đông, Hà Nội, Hanoi, Vietnam

Thương hiệu của Trường ĐH Đại Nam được xây dựng dựa trên nền tảng sứ mệnh, tầm nhìn và giá trị cốt lõi mà Nhà trường đã đề ra ngay từ những ngày đầu thành lập. Trải qua hơn 10 năm hoạt động, vừa phát triển vừa điều chỉnh, thương hiệu ĐH Đại Nam ngày càng được khẳng định vững mạnh hơn trong hệ thống giáo dục quốc dân.

Chặng đường hơn 10 năm (2007-2018) ghi dấu nhiều nỗ lực và thành công của Thầy trò Trường Đại Học Đại Nam. Uy tín và thương hiệu của Nhà trường ngày càng được khẳng định vững chắc hơn, trở thành địa chỉ đào tạo nguồn nhân lực được xã hội tin tưởng, đánh giá cao. Thương hiệu của ĐH Đại Nam được xây dựng trên nền tảng sứ mệnh, tầm nhìn và giá trị cốt lõi mà Nhà trường đã đề ra ngay từ những ngày đầu thành lập. Trải qua các giai đoạn phát triển, quá trình rút kinh nghiệm, điều chỉnh, thương hiệu ĐH Đại Nam ngày càng lớn mạnh và được khẳng định vững chắc hơn

Những nghề phổ biến tại Đại học Đại Nam

Bạn làm việc tại Đại học Đại Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại học Đại Nam

Đại học Đại Nam

Click để đánh giá