Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
As a firm, we're audacious problem solvers motivated by our impact on society. We deeply espouse the values of ownership - of our actions and initiatives, integrity in all we do, and agility in execution.
How you will make an impact in this role
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
We are looking for an empathetic, solution-oriented Customer Service Representative to join our team in delivering exceptional support to our valued customers. In this role, you will serve as the face of our company, helping customers with inquiries, issues, and requests across various channels. This role is for you if you have a genuine passion for helping others and thriving in a fast-paced, customer-centric environment.
The Customer Service Representative - Credit Card Partnership will report to the Customer Service Lead
Responsibilities
- Provide prompt, professional, and friendly service to customers via phone, email, chat, and social media
- Listen attentively to understand customer needs, questions, and concerns, showing empathy and a genuine desire to help
- Research and troubleshoot customer issues, taking ownership to find resolutions and follow through to ensure customer satisfaction
- Maintain a deep knowledge of our products, services, and policies to provide accurate, helpful information to customers
- Stay up to date on product changes, promotions, and best practices to provide current, consistent information to customers
- Gather and relay customer feedback, insights, and suggestions to the product team to inform improvements
- Identify opportunities to go above and beyond for customers, creating memorable experiences that drive loyalty
- Collaborate with teammates and other departments to share knowledge, resolve complex issues, and improve the customer experience
- Contribute ideas for enhancing our customer service processes, tools, and training
- Perform other tasks as assigned by the direct manager per the capacity and scope of work
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of customer service experience, preferably in a fast-paced environment
- Having experience working in banking and consumer finance sectors, particularly with credit card products
- Strong communication and active listening skills, with the ability to convey empathy and build rapport
- Excellent problem-solving and decision-making abilities, with a proactive approach to finding solutions
- Proficient in written communication, with strong grammar and spelling skills
- Comfortable with multi-tasking and working across multiple channels (phone, email, chat)
- Proficient in basic computer applications and able to quickly learn new software
- Familiar with Contact Center Systems
- Ability to work well in a team environment, collaborating and sharing knowledge
- Flexible to work in shifts, including evenings and weekends, to ensure customer support coverage
- Bachelor's degree
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package and performance bonuses
Xe đưa đón
Parking allowance
Convenient central District 1 office location, next to a future metro station
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Happy hour every Thursday
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Trường Victoria Nam Sài Gòn tự hào là ngôi trường đầu tiên tại Nam Sài Gòn được xây dựng và phát triển theo mô hình “Trường học hạnh phúc” của UNESCO.
Là một trường song ngữ có phạm vi tiếp cận toàn cầu, Victoria Nam Sài Gòn kết hợp những gì tốt nhất của nền giáo dục Việt Nam và Anh Quốc, môi trường học tập chu đáo và phương pháp lấy học sinh làm trung tâm.
Chào mừng đến với
Trường Khải Hoàn Nam Sài Gòn
(Victoria School)
Khởi nguồn từ mong muốn kiến tạo một môi trường giáo dục chuẩn quốc tế và xây dựng những giá trị bền vững cho học sinh, Trường TH-THCS-THPT Khải Hoàn- Nam Sài Gòn (Victoria School) đã phát triển nhà trường theo mô hình trường học hạnh phúc- Happy School của UNESCO, lựa chọn các chương trình giáo dục phù hợp triết lý giáo dục của nhà trường cũng như xu hướng giáo dục chung trên toàn cầu, sử dụng các phương pháp dạy học tích cực theo hướng phát triển năng lực nhằm giúp học sinh tìm thấy niềm vui trong học tập, tự tin khám phá sở thích, đam mê của bản thân và có thể định hướng nghề nghiệp tương lai một cách vững vàng.
Hơn nữa, chúng tôi hiểu rằng sự thành công trong tương lai của học sinh bắt đầu từ niềm hạnh phúc trong học tập mà các em đạt được ở ngày hôm nay, vì thế, chúng tôi cam kết mang lại môi trường giáo dục tốt nhất với nhiều trải nghiệm học tập thú vị, giàu cảm hứng để các em thực sự hạnh phúc mỗi ngày trên hành trình khám phá tri thức và trưởng thành của mình. Đến với trường Victoria, Quý phụ huynh hãy thể yên tâm về lựa chọn đầu tư giáo dục cho con mình.
MÔ HÌNH TRƯỜNG HỌC
HẠNH PHÚC
Được khởi xướng bởi UNESCO, dự án "Trường học hạnh phúc" tập trung cải thiện trải nghiệm học đường bằng cách thúc đẩy hạnh phúc, well-being và sự phát triển toàn diện của cộng đồng nhà trường bao gồm học sinh, giáo viên, nhân viên, lãnh đạo nhà trường và phụ huynh.
HÀNH TRÌNH LIỀN MẠCH
KIẾN TẠO THẾ HỆ HẠNH PHÚC
ỨNG DỤNG GIÁO DỤC THÔNG MINH
HỌC THỰC - TRẢI NGHIỆM THỰC
KHÔNG GIAN XANH
Hành trình liền mạch
Với lộ trình từ Tiểu học đến Trung học phổ thông, học sinh sở hữu trọn vẹn cơ hội lĩnh hội tinh hoa kiến thức và được công nhận học lực ở cả hai chương trình Quốc Gia & Quốc tế Cambridge, tự tin trở thành công dân toàn cầu.