Việc làm TƯỜNG THÀNH VIỆT

Cập nhật 28/08/2024 17:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TƯỜNG THÀNH VIỆT
Customer Service Coordinator (Contractor 7 months) [HCM]
TƯỜNG THÀNH VIỆT
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Order management

  • Accountable for the life cycle of a customer order, ensure on-time & in-full delivery and accuracy of sales order quantity and pricing.
  • To provide Sales Team and Customers with information on order and delivery status, stock availability, backorders, customer credit status, and late payment.
  • Manage and enhance relationships and processes both internally and externally with customers.
  • Process payment for trade promotion program, tool of trade allocation accurately and on-time.
  • Implement initiatives to achieve KPI metrics, including Case Fill Rate (CFR) and order processing accuracy.

2. Customer complaints handling

  • Efficiently and effectively address all customer complaints in accordance with company policies.

3. Reporting

  • Responsible for daily CFR report and analyze reasons for shortages in customer purchase orders and failed deliveries.
  • Collaborate with stakeholders to implement actions aimed at improving service levels by enhancing CFR.
  • Support Sales Team with routine sales reports such as Month-to-Date (MTD) Sales and daily or weekly pending Sales Order reports

4. Team engagement

  • Proactively share new system/process knowledge and lessons learned from mistakes to enhance the team's overall quality
  • Assist and support other team members as needed

Yêu Cầu Công Việc

- Associate-degree or equivalent

- Minimum of 1 year of relevant work experience in Customer Service, Supply Chain, Order Management, or Sales Administration is preferred

- Proficiency in Microsoft Office applications (Word, Excel)

- Experience with ERP software (Oracle, SAP) is advantageous

- Strong customer service and communication skills

- Willingness to work overtime as required

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
72 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

TƯỜNG THÀNH VIỆT
TƯỜNG THÀNH VIỆT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tường Thành Việt được thành lập và hoạt động  kể từ ngày 09/04/2011,  Với Slogan : “Chăm sóc sức khỏe, chia sẻ yêu thương” Triết lý kinh doanh của chúng tôi là TÂM, TÀI, VUI. Công ty Tường Thành Việt được ví như bức Tường Thành của người Việt.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập và hoạt động  kể từ ngày 09/04/201

Mission

Liên tục đổi mới và sáng tạo không ngừng nhằm mang lại sản phẩm tốt nhất với “chất lượng vượt niềm tin”, trở thành đối tác đáng tin cậy của mọi khách hàng..

Những nghề phổ biến tại TƯỜNG THÀNH VIỆT

Bạn làm việc tại TƯỜNG THÀNH VIỆT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TƯỜNG THÀNH VIỆT

TƯỜNG THÀNH VIỆT

Click để đánh giá