Mô tả công việc
- Receiving orders placed from salesman/customer and input information to contract review form to get production started.
- Working with internal team and people concerned to solve any issue related to orders/shipment.
- Following-up production schedule to match with customers' demand.
- Arranging all necessary things for smooth shipments (booking vessels, trucks, lorries, fumigations ...).
- Making all kinds of shipping documents for payment terms (LC, TT, DA, DP...).
- Other documentations (sales contract, annex, contract review, VAT invoices, sample request ...).
- Following-up payments from customers and support salesman to push customers making payments/past-due payments.
- Making payment requests and suitable details for paying agent’s commissions.
- Sales reports/statistics.
Yêu cầu công việc
- College degree and above, major in Foreign Trade, Export Formalities, Business Administration or relating.
- At least 01 year of experience in similar position.
- English communication.
- Computer: MS office.
- Good at communication and customer service skills.
* Starting date in March.2025
Quyền lợi được hưởng
Premium Health Care Plan
Shuttle Bus from Ho Chi Minh to Bien Hoa
Công ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Tường Thành Việt được thành lập và hoạt động kể từ ngày 09/04/2011, Với Slogan : “Chăm sóc sức khỏe, chia sẻ yêu thương” Triết lý kinh doanh của chúng tôi là TÂM, TÀI, VUI. Công ty Tường Thành Việt được ví như bức Tường Thành của người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập và hoạt động kể từ ngày 09/04/201
Mission
Liên tục đổi mới và sáng tạo không ngừng nhằm mang lại sản phẩm tốt nhất với “chất lượng vượt niềm tin”, trở thành đối tác đáng tin cậy của mọi khách hàng..