Mô tả công việc
- Assist guest with luggage/baggage.
- Answer bell stand phone within 3 rings by using proper phone etiquette.
- Responsible of delivering items required by the guest to guest room or other locations.
- Complete all required checklists per shift (e.g., daily checklist, valet list, check out log, etc.).
- Ensure timely delivery/retrieval of all luggage, packages, etc. either checked or left at bellstand.
- Being able to offer and arrange car rental, airline and train tickets, office services, beauty and barber services, baby sitting and arranging presents, repairs and shopping for the guests.
- Arrange and store luggage carts safely. Extreme care and proper loading habits for protection of guest property should be taken when carts are in use.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Experience at the same position is a plus
- Passion in serving guests
- Honest, Enthusiastic, Healthy, Well-organized
- Be able to work under pressure
- English communication
Yêu cầu hồ sơ
Umami Dining là nhà hàng hòa quyện giữa tinh thần thể nghiệm và ẩm thực Nhật Bản đầy mới mẻ. Chúng tôi đang tìm kiếm những cộng sự mới để cùng nhau kiến tạo nên những khoảnh khấc ẩm thực đầy màu sắc. Umami Bam là mô hình nhà hàng Nhật Fusion hiện đại, trẻ trung. Các món ăn được biến tấu dựa trên ẩm thực Nhật cùng với không gian thoải mái, sôi nổi, trendy. Umami mong muốn sẽ mang lại một trải nghiệm ăn và uống thú vị dành cho thực khách tại Hà Nội.