TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
In this role you will be responsible in content strategy localization, social media as well as campaign management. Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Establish Vietnam Tiktok e-commerce creators ecosystem evaluation system, including target setting, budget planning, business strategy development, etc.
- Optimize creators evaluation model, build and monitor key index based on business focus, and provide data-driven insights to boost overall creators performance.
- Initiate in-depth business analysis for creators, including multiple solutions for products, traffic, content; and implement solid operational methodology for creators growth.
- Deeply understand the cooperation mechanism for creators-seller-platform, and assist the operation team to formulate relevant incentive and management strategies with periodic optimization.
- Work closely with cross functional teams (data analytics, user growth, marketing) to drive the planning, coordination and execution of campaigns and activations from local content perspectives.
Qualifications
- Bachelor’s Degree or equivalent practical experience
- 5+ years working experience in eCommerce, digital content, product strategy.
- Exceptional knowledge of TikTok and passionate about internet culture
- Ability to prioritize and solve problems independently
- Highly organized, proactive project manager: adept at balancing multiple fast-turnaround projects simultaneously. Hyper-collaborative, accustomed to working with and understanding the needs of various internal and external partners
- Candidates should be comfortable analyzing data and producing sophisticated strategy and analysis for a variety of audiences. They should be comfortable composing research memos and internal presentations to secure internal buy-in for strategic and programming decisions
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
CÔNG TY TNHH VĨNH CARA DIAMOND JEWELRY
- Vĩnh Cara tự hào là thương hiệu kiến tạo nên lối đi mới mẻ, độc nhất trong lĩnh vực chế tác trang sức và bán lẻ kim cương thiên nhiên. Sự đa dạng về thiết kế, độc đáo về kiểu dáng, dẫn đầu về xu hướng đã và đang giúp Vĩnh Cara thu hút được sự tin tưởng và yêu mến của khách hàng trên toàn quốc.
- Trải qua nhiều năm nghiên cứu thị trường trong và ngoài nước, có cả thử thách, cơ hội để tạo được vị trí nhất định trong lòng Qúy khách hàng như ngày hôm nay chính là thành quả cho bước đầu gian nan của Vĩnh Cara. Vì vậy năm 2017 Vĩnh Cara cho ra mắt Showroom đầu tiên tại Quận 3 và tháng 12 năm 2019 mở tiếp Showroom thứ 2 tại Gò Vấp đánh dấu bước ngoặc thành công của thương hiệu Vĩnh Cara – sự trường tồn và không ngừng phát triển trong tương lai.
- Với “kim chỉ nam” phục vụ khách hàng, đề cao chất lượng trong từng sản phẩm và dịch vụ để có một lộ trình phát triển bền vững nhất. Dưới bàn tay của người thợ kim hoàn tại Vĩnh Cara luôn linh hoạt, công phu, tỉ mỉ đã tạo ra những sản phẩm đẹp sắc sảo, tinh tế trong kiểu dáng, sang trọng, quý phái và hiện đại sẽ làm hài lòng mọi khách hàng khó tính nhất. Môi trường làm việc sáng tạo, thoải mái và đánh thức các giá trị tiềm ẩn của từng cá nhân trong Công ty chính là chìa khóa giúp Vĩnh Cara là nơi quy tụ các nhân tài có chuyên môn cao trong lĩnh vực của mình và mong muốn được gắn bó lâu dài.
- Vĩnh Cara luôn tạo môi trường làm việc trẻ trung, năng động và đầy nhiệt huyết. Tất cả Nhân viên đều xem nhau như người một nhà, cùng nhau hợp tác, làm việc để cùng phát triển tốt đẹp.