- Assigned to support in two or three functional areas during training period.
- Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
- Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
- Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
- Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
- Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
- Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
- Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
- Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
- Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
- Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
- Comply and follow all procedures within the company security policy.
- May perform other duties and responsibilities as assigned.
- University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
- Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
- Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
- Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
- Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
- Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
- Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals.
- Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public.
- Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
- Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
- Ability in design tools such as Canva or similar applications.
- Ability to use graphic design tools and video making is a plus
- Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus
ABV mở cửa chào đón những khách hàng đầu tiên vào năm 2014 tại tòa nhà di sản mà nay là Khách sạn Southbridge ở China Town, Singapore. Với lượng người theo dõi tốt và được truyền miệng, đã phát triển từ chỉ 1 địa điểm trong khu vực du lịch đến một vài địa điểm ở khu trung tâm Singapore. Giờ đây, sự kết hợp giữa Quán bar, Quán cà phê, Nhà hàng và Cửa hàng bán lẻ tập trung vào các sản phẩm rượu đã có mặt tại Việt Nam để mang đến cho bạn thêm hạnh phúc và sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Khi khách hàng đến với chúng tôi, họ được chào đón bằng nhiều loại rượu mạnh, rượu vang và bia từ khắp nơi trên thế giới. ABV là cửa hàng hàng đầu của nhiều công ty rượu lớn khác nhau như Beam Suntory, Asahi International, Treasure Wines, v.v. Cách tiếp cận của chúng tôi rất đơn giản: Đồ uống chất lượng phải chăng Ăn uống hiện đại & bình dân Trải nghiệm tiêu dùng thú vị với giải trí