Việc làm AQUA Electrical Appliances

Cập nhật 22/08/2024 16:33
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
AQUA Electrical Appliances Vietnam Co., Ltd.
Account Manager
AQUA Electrical Appliances
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:

The Account Manager role is responsible for successful delivery from project commencement to project completion, through the Initiating, planning, execution, monitoring and control and closing phases.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:

1. Planning (30%):

- Preparing, presenting, and selling strategies, communication plans, creative concepts and execution plans to clients.

- Being capable to allocate the budget effectively, judge the quotations and add value to the daily job to control the strategic direction, communication plan, creative concept and execution plan to client.

- Evaluating ideas in the internal review sessions.

2. Project Management (20%):

- Creating and managing project timing and budgets with all relevant department personnel: Operation Department, Creative Department, Production Department.

- Successfully lead team to run and manage the projects on day to day basic to deliver project quality, good profit, and client satisfaction.

- Managing and checking creative work, production output, testing,…

- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.

- Preparing and submitting estimated cost to Account Director.

- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.

- Managing P&L as approved by Account Director.

- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…

- Evaluating performance after projects.

- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).

3. Show Development (10%):

- Guiding the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show contents.

- Working with suppliers of production, LED screens, AV system, stage effects, Choreographer, Visual designers, Audio producers... to develop event concept and bring it to the real show on stage.

- Reviewing all final results and suggest improvements if required.

4. Client Management (20%):

- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.

- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.

- Negotiating with clients and internal teams for maintaining the consistency of approved proposal.

- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.

5. People management (20%):

- Leading, inspiring and driving the team to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement).

- Developing the team by coaching and training team member to improve skills.

- Building the teamwork spirit; making evaluations of performance of the staff.

- Contributing in working process improvement (internal, inter-companies, external).

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:

- Bachelor’s degree.

- At least 3-year experience in the same position in the service industry.

- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

- Solid working experience in one of leading below the line agencies.

B. SKILLS:

1. Soft skills:

- Good time management and organizational skills.

- A positive and strong leader.

- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.

- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:

- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.

- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.

- Good English in verbal and written communication.

- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.

- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo
AQUA Electrical Appliances Vietnam Co., Ltd.
AQUA Electrical Appliances Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

AQUA - Người bạn đồng hành đáng tin cậy của hàng triệu gia đình Việt
Để trở thành thương hiệu đáng tin cậy của mọi gia đình tại Việt Nam, AQUA Việt Nam luôn nỗ lực và phát triển không ngừng lấy chất lượng cao làm tôn chỉ kinh doanh và sự hài lòng của khách hàng làm mục tiêu phát triển.AQUA gây ấn tượng đầu tiên với người Việt Nam với việc thành lập Nhà máy SANYO vào năm 1996 và trải qua những cột mốc lịch sử đáng nhớ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1995

Mission

  • Sứ mệnh của chúng tôi là làm cho kết nối kinh doanh trở nên dễ dàng hơn bằng cách giúp người mua quốc tế dễ dàng tìm thấy nhà cung cấp Việt Nam và cung cấp cho các nhà cung cấp Việt Nam những công cụ cần thiết để phát triển khách hàng toàn cầu của họ.

Những nghề phổ biến tại AQUA Electrical Appliances

Bạn làm việc tại AQUA Electrical Appliances? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AQUA Electrical Appliances

AQUA Electrical Appliances

Click để đánh giá