As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
- Công ty cổ phần Bateco Việt Nam là nhà đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp thiết bị và hóa chất công nghiệp. Phương châm của chúng tôi “Cùng chia sẽ, cùng phát triển. Cùng hợp tác cùng thành công". Chúng tôi cam kết luôn là đối tác tin cậy và đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất của khách hàng, đem đến cho khách hàng sự thoải mái và hài lòng nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Thông qua bề dày kinh nghiệm thực tiễn về chuyên môn, đội ngũ cán bộ chúng tôi được đánh giá là đội ngũ trẻ trung, tâm huyết, nhiệt tình, sáng tạo và làm việc với tinh thần trách nhiệm, cao chịu được áp lực về công việc.