Mô tả công việc
• Be accountable as the account manager of assigned territories and identify customer needs and align them with Bayer solutions and strategic objectives and translate them into account plans.
• To maximize account penetration, professionalize client relationship and drive collaboration with cross-functional experts to jointly achieve account objectives .
• To promote Bayer Radiology products to specialist healthcare professionals, key decision makers and other relevant target groups to meet/exceed expectations for assigned product(s) within the allocated.
• To adhere to local regulations, industry, and company policies and code of conduct .
YOUR ROLE & RESPONSIBILITIES:
• Achieve expectations, growth, market share and listing targets for assigned territories.
• Plan, orchestrate and execute HCP engagements based on HCP needs & priorities.
• Report customer engagement activities in Veeva CRM and take advantage of all available functionality for enhancing customer interaction and experiences.
• Monitor and communicate competition activity to Managers to reflect market dynamics and potential counteracts.
• Organize / Set-up regular scientific updates (e.g. RTD, Scientific meetings) for HCP groups in alignment with defined marketing strategies.
• Self-develop on latest medical/clinical knowledge, brand strategy and tactics, competitive landscape and standard platforms in order to challenge the status quo .
• Collaborate with and provide feedback to relevant stakeholders in customer squad team (Solution Manager, Country Coordinator, Medical advisor, etc.) on strategies and tactics and identify potential new sources of business.
• Comply with local regulations, industry, and company policies and code of conduct.
Yêu cầu công việc
• Minimum 2 - 3 years of pharmaceutical sales experience / medical devises with a demonstrated performance track record.
• Strong interpersonal, communication and team skills .
• IT literacy (basic knowledge and skills to utilize computers/tablets and related technology efficiently) .
• Excellent command (both oral and written) of local native language.
• English language skills are a plus: Strongly recommend being able to do basic - intermediate communication in English.
• Energetic, Enthusiastic, self-driven, organized & willing to work extensively in field.
Quyền lợi được hưởng
Laptop
Công ty TNHH Bayer Việt Nam thuộc Tập đoàn Bayer (Đức) được thành lập năm 2003 trên cơ sở hợp nhất Bayer Agritech Saigon và Aventis CropScience Việt Nam. Với lịch sử thành lập và phát triển 22 năm tại Việt Nam, Công ty TNHH Bayer Việt Nam hiện đang hoạt động với hai nhà máy hiện đại ở tỉnh Đồng Nai và Bình Dương, cùng hai văn phòng tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh nhằm hỗ trợ các hoạt động kinh doanh chung của toàn công ty. Thương hiệu Bayer trong các lĩnh vực khoa học cây trồng (Bayer CropScience), chăm sóc sức khỏe cá nhân (Bayer HealthCare), khoa học vật liệu (Bayer MaterialScience) ngày càng được người tiêu dùng Việt Nam tin tưởng và đánh giá cao về chất lượng. Doanh số hàng năm của công ty không ngừng tăng trưởng. Bayer hướng đến mục tiêu phát triển nhanh chóng tại Việt Nam trong các lĩnh vực vực chuyên môn của tập đoàn với chiến lược “Nhanh hơn, Xa hơn và Bền vững hơn” để đạt được mức doanh thu 300 triệu euro vào năm 2015.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 1994
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review Bayer
Môi trường làm việc tốt
Bayer Animal Health - Trợ lý kinh doanh
Công ty tốt nhất tôi từng làm việc