Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Summary – (Role Summary)
· To manage sales activities and events in line with the annual sales and marketing plan and to achieve/exceed budget and sales strategy for your hotel.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
· Monitors competitors activities and assists in marketing intelligence
· Refers sales leads to appropriate personnel within the Imperial Hotel
· Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
· Services existing business through management of account bases
· Sell all facets of the hotel
· Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
· Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
· Provides direction on, and conducts market research and analysis
· Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
· Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
· Conduct client interviews
· Entertain clients
· Plan and conduct familiarization tours and site inspections
· Travel when required to promote the hotel and develop potential business
· Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
· Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
· Interfaces with operations on a timely basis
· Initiates and prepares tenders for business
· Assesses sales and marketing data
· Assists with the preparation of new products and services
· Assists in the evaluation of sales and marketing activities
· Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
· Implement direction from Director of Sales and Marketing.
· Liaison with advertising agency
· Stock control of collateral
· Collateral input
· Execute advertising/creative briefs in a timely manner
· Works with superior on manpower planning and management needs
· Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu Cầu Công Việc
Required Skills
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Good writing skills
- Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications
· Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
Experience
· 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 25 Tr - 35 Tr VND
CJ GLS (VN) Freight Co., Ltd. là công ty liên doanh giữa Hàn Quốc và Việt Nam, chuyên cung cấp dịch vụ giao nhận hàng hóa bằng đường hàng không, đường biển, đường sắt, đường bộ xuất nhập khẩu, dịch vụ kho,... CJ GLS là một trong những nhà cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng và hậu cần hàng đầu thế giới. Được hỗ trợ bởi hệ thống quản lý chuỗi cung ứng tích hợp độc quyền, từng đoạt giải thưởng và đội ngũ chuyên gia có trình độ, chúng tôi cung cấp một loạt các dịch vụ và giải pháp tích hợp toàn diện trong một tổ chức chung, cho phép khách hàng tập trung vào năng lực cốt lõi của họ trong khi cung cấp cho họ dịch vụ tùy chỉnh và giá trị gia tăng. Có trụ sở chính tại Seoul, Hàn Quốc, chúng tôi có trụ sở khu vực có trụ sở tại Singapore và hoạt động thông qua mạng lưới toàn cầu rộng lớn gồm hơn 100 văn phòng công ty con, đối tác chiến lược và đại lý trên toàn thế giới.